حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

پر از احساســــــم....

گریــــه شـــاید زبـــان ضـــعـف بـاشــ ــد

شــاید خیلــی کـودکانـــ ــه

شــاید بـی غـرور...

امــا هــر وقـت گونه هایـم خیــس می شود

مـی فـــهـمـــــم ؛

نــه ضعیفـم !!!

نــه یـک کودکـم !!!

بلکه پر از احساســــــم....


نظرات 7 + ارسال نظر
اورنگ شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

من پر از احساسم
تو پر از احساسی
مگه میشه قلبمو نشناسی؟

عطیه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

آ خ ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

نبینم اشکاتو!!!!

از من ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نبینم !!!!!

نه عزییییییییییزم چرا ناراحت باشم!!؟؟
درسته بعضی وقتا دعوام میکنی (ترمی چند بار!!) ولی حق داری
از بس اذیت میکنم
بعضی وقتا دیگه خودمم از دست اذیتام کلافه میشم
چی کنم بیش فعالم دیگه!!!

عطیه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ

مهربووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

خیلی دوست دارم

باور کن هیچ وقت از ته دل دعوات نکردم...
دوست دارممممممممممممممممممممممممم

عزیزمییییییییییییییییی
اگرم دعوام کردی حقم بوده منم هیچ وقت از دستت ناناحن نشدم
آخه از بس لوووسم

جوجو یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

میگم خوبه این وبلاگو درست کردی تو کامنتا احساسی میشی و اعتراف میکنی
خوبه ادامه بده

بیلی من پر از احساسم دارم منفجر میشم!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ

و چه زیباست که در گریه نیز چشمانت بخندد ....

مرجان جون اسمتو یادت رفته بنویسی!!!

هنگامه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

چشمای این و دیدم یادم رفت چی میخاستم بنویسم

عزیزم.....
احساساتی شدی؟؟!!!

بی نشان پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ http://bineshan70.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بود اگه دوست داشتی بیا تبادب لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد