حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

خـــدایـا ...

خـــدایـا 
هـــمه از تـــــــو مـی خـواهنـد بـدهـــــــی ،
من
از تــــــــو مـی خـواهـم ، بــــــــــگیـری  !!!
خـــــــــــــدایـا
ایـن هـــــــمه حـس دلـــتنـگی را از مـن بــــــــــــگیر

نظرات 4 + ارسال نظر
اورنگ چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

عزیز دلم نبینم دلتنگ باشی...
خدایا...
این رفیق ما هرچی دلتنگی و غم و غصه داره ازش بگیر.
الهی آمین!

جیگرمی عسیسم

مریم چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

چقدر زیبا بود عزیزم
خدایا دلم واست تنگ شده ............
خدایا از من بگیر این دلتنگی رو.....................

عطیه پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام

دنیا ست دیگر

بالا و پایین دارد

سخت نگیر عزیزــــــــــــــــــــــــــــــــم

بی نشان پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام
امروز وبلاگتو به زینب نشون دادم
گفتم واست کامنت بذاره

مرسی عجیجم...
بهش سلام برسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد