حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

دلـم گـرفته است ...

دلـم گـرفته است ...

نه اینـکه کسی کاری کرده باشد، نه ...

من آنقدر آدم گریز شده ام

که کسی کارش به اطراف من هم نمی رسد...

دلم گرفتـه است که آنچه هستم را نمی فهمند ...

و آنچه هستند را میپذیرم ...

و دنیـا هم به رویش نمی آورد این تنـاقض را ...

نظرات 8 + ارسال نظر
هنگامه دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ http://hehgameharjomand.blogsky.cam

دنیا خیاط ماهری هست دل هیچ کس را برایم تنگ ندوخت

n.c_se7en دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

قربون دات برم من!!!
نبینم ناراحتیتو!!!

مرسی عجیجم

اورنگ سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ http://0rang.blogfa.com

دلم گرفته ای دوست...
هوای گریه با من...

خدا نکنه دلت بگیره عسیسم

عطیه سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

بعضی وقت ها تنهایی بهتر است
داشتن بعضی ها تنها ترت میکند


دوست دارم نانا

عزیز دلمی

نازک نارنجی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

همیشه بدانید زیباترین منش آدمی(محبت) اوست پس:
محبت کنید چه به دوست/ چه به دشمن!!!
که دوست را بزرگ میکند و دشمن را دوست.
" کوروش "

بی نشان سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

حرف دل منه که تو به تصویر کشیدی

بیلی....
حرف دل خودمم هست عسسیسم

مریم چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ق.ظ

دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است
و هیچ چیز،
نه این دقایق خوشبو، که روی شاخه ی نارنج می شود خاموش،
نه این صداقت حرفی، که در سکوت میان دو برگ این گل شب بوست
نه هیچ چیز مرا ازهجوم خالی اطراف نمی رهاند
و فکر می کنم
که این ترنم موزون حزن تا به ابد

شنیده خواهد شد

سهراب سپهری

نازک نارنجی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام چرا جواب منو ندادی ؟؟؟
جوجووووو

جواب چیو مریم جونم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد