حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

بخند...

بخند
حتی اگر لبهایت انحنای خندیدن رابلد نیستند

حتی اگر لبخندت ژست خشک وتانخورده ی آدم بزرگ ها رابهم بزند

 
بخند
حتی اگر لبخندت را لای پوشالی ترین دلیل بپیچند

حتی اگرلبخندت لای هزارخاطره خاک بخورد
 

بخند
حتی اگر اناربه ماه چشمانت به انتظار ریزش باشد

حتی اگر سیب سرخ نگاهت دچارکرم های حسرت شده است
 

بخند
حتی اگربغض های آجری سقف کوتاه دلت را زیرآوار درد خرد کرده است
 

بخند
حتی اگر آخرین بهارت باشد

آخرین آرزوهایت
 

بخند
حتی اگر

سایه دیگر ازخورشید پیروی نکند

آسمان بوی دودبگیرد

عشق کپک بزند

شعربوی نا بدهد
 

بخند
حتی اگر لبخند،تنها نقاب روی صورتت باشد
 

بخند
حتی اگر...


پ.ن
بخند
مخصوصا اگه وقتی میخندی لُپت فرو میره!!

وای من میمیرم واسه لُپ فرو رفته!!!!
یعنی در حد مرگ ضعف میکنما....
نظرات 11 + ارسال نظر
montazer چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://montazer65.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود
خیلی خوب مینویسید...موفق باشید دوست عزیز

سلام.
ممنونم

n.c_se7en چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ


آخ جون لپ من فرو میره!!!
خیلی خوشحالم!!!!

خوش به حالت!!!
پس همیشه بخند که فرو بره!!!

اورنگ چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ http://0rang.blogfa.com

عزیزم.
چقد خوشگلیه این نی نیه!

منم دوست دارم لبخندی که بعدش لپ فرو میره!

هنگامه پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

سیییییییییییییییب خندیدم ..

چقدر این ناز نازی خوشمله وااااااااااااااااای دلم رفت

هنگامه پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

این آخرش و خیلی خوب اومدی منم لپ جال میشه خیلی میدوسم

من عاششششششقشم
اصلا وقتی میبینم از حال میرم!!!!

مریم پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر نازه این نی نی
دلم میخواد لپای چال رفته شو بخورم
خوشحالم خنده اومد رو لبهات عزیزم

فدات شم مریم جونم

نازک نارنجی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

فراهاااانی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

به نظرمن بزار همیشه لبخند رولبات باشه
چه با دلیل چه بی دلیل
البته شاید بعضیا..........هیچی
(بزار دیگران بگن دیووووونس!!!! )
چون روزگار به من یاد داده زندگی هیچ چیزش ماندنی نیست.چه غمش چه شادیش
به خودت بستگی داره.

عطیه جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ



لبخند تو را چند صباحی ست ندیدیم

یک بار دگر خانه ات آباد بگو سیبـــــــــــــ


سییییییییییییب

بی نشان یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام من تازه دیدم
این عکس پسر منه هاااااااا....

هنگامه سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

الهی قرفونش بلم....چقده قشنگه هی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد