حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

....

چقدر درد داره بغض هایی که شکسته نمیشه

چقدر سمیه حرفایی که باید بزنی اما تو راه گلوت خفه میشه

چقدر بده اینکه بقیه نفهمن چی میگی

انگار که از یه سیاره دیگه اومدی...

شاید واسه همین بود که تنها کسی که تونست عاشقم کنه شازده کوچولو بود....


نظرات 6 + ارسال نظر
sms شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.dragoncruel.blogsky.com

دردکه داره!
سختم که هست!
ولی مرد اونه که تحمل کنه
بله مرد ازنظرمن جنسیت نیست!
بلکه یک انرژیه که ماروبه خدانزدیکتر کنه

[ بدون نام ] شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

شازده کوچولوی من،در سرزمین ما هر چه را

نمی فهمند !!!.... مسخره "میکنند"

عطیه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ


انقده غصه دار نباش جوجو

دنیا محله گذره
بگذارو بگذر

نمیشه!!!!
میخوام بزنم به بی خیالی ولی نمیشه!!!
میخوام بخندم ولی خنده ای که زیرش درد باشه دردناکه!! سخته!!
میخوام به روی خودم نیارم،نقش بازی کنم! ولی چشمام نمیتونن دروغ بگن!!!
میخندم ولی هرکس منو میبینه میگه چشمات خیسه انگار گریه داره!!!
خب نگین بزارین وقتی که کنارتونم فک کنم خوشحالم....
دردمو به روم نیارین...

اورنگ یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ http://0rang.blogfa.com

الهی قربونت برم غصه دار نباشه عزیزم...

چرا انقد ناراحتی تو؟؟

ما طاقت دیدن غصتو نداریم،باورکن...

گریه به چشات نمیاد

بخند... بی درد بخند!

جیگرمی تو عسیسم
چشم میخندم

نازک نارنجی دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

عسیسم چرا اینقد متنات غمناکه

هنگامه سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم

می نمی خواهم بیا ساقی تماشایت کنم

بی قرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن

کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد