حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

السلام علیک یا اباعبدالله



خدایا شرح غم خواندن چه سخت است

ز داغ لاله پژمردن چه سخت است

نمیدانی که با دست بریده

زپشت اسب افتادن چه سخت است

اگر تیری درون چشم باشد

نمیدانی زمین خوردن چه سخت است

نمیدانی که با چشمان خونین

جمال فاطمه دیدن چه سخت است

کنار علقمه با مشک خالی

ببین شرمنده گردیدن چه سخت است


نظرات 8 + ارسال نظر
عطیه جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ

حسینــــــــــــــــــــــــــــــــــ جان

عجلــــــ لولیک الفرج

هنگامه جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.cam

نردبان دلم شکسته است

میشود برای من کمی دعا کنی ؟

یا اگه خدا ،اجازه میدهد

کمی به جای من خدا خدا کنی؟

راستش دلم مثل یک نماز یین راه

خسته و شکسته است

میشود برای بیقراری دلم

سفارشی به آن رفیق با وفا کنی

چشم گلم...
وهمچنین!! شما هم واسه ما دعا کن...

نازک نارنجی جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

چیزی را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد. امام حسین (ع)

marjan جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

ای قد و قامت تو معنی قد قامت من

ای که الهام عبادت ز وجودت گیرم

کربلا کعبه ی عشق است ، منم در احرام ،

شد در این قبله عشاق دو تا تقصیرم،

دست من خورد به ابی که نصیب تو نشد،چشم من دید در

این اب روان تصویرم،

باید این دیده و دستها بدهم قربانی، تا که تکمیل شود حج

من و تقدیرم. (التماس دعا)

نازک نارنجی شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ

سر نی در نینوا می ماند اگر زینب نبود
کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

عطیه یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

همه رو گذاشتی که ...
طفلکی اصرار کرده!

الان برش میدارم!!!

هنگامه یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

التماس دعا

چشم عزیزم
شما هم ما رو فراموش نکن
خیلی خیلی التماس دعا دارم...

مریم دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

السلام علیک یا ابالفضل العباس

ای که حاجت ز حسین میطلبی دقت کن!

پرچم شاه به سوی حرم عباس است!

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد