حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

یلدا ...!!!

یک لحظه ی دیر آمدن صبح زمستان

باعث شده یلدا همه بیدار بمانیم

ده قرن نیامد پسر فاطمه اما

شد ثانیه ای تشنه دیدار بمانیم؟!!


یاصاحب الزمان...


نظرات 5 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام

سهم من از شب یلدا شاید
قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست
غم هایم بلند همانند شب یلداست
شب یلداست
دلم در خواب پروانه شدن بود
ولی افسوس
دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان
کنار سفره ای از عشق خالی
شبی مایوس و سرگردان دارم امشب

یلداتون مبارک

امیدوارم همیشه شاد باشی....

اورنگ پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

احسنت!
خیلی خوب بود..
مرسی
تلنگر خیلی خوبی بود

قربونت عزیزم

marjan پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

در شب یلدا دلم گرم خداوند صبور و خالق صبریست که

شبها می نشیند در کنارم تا ببیند می رسد ان شب که

گویم عاشقش هستم ...

مریم جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ



مهدیا منتظرانت همه در تاب و تبند / همه ی اهل جهان، جمله گرفتار شبند

چو بیایی غم و ظلمت برود از عالم / شاد گردد دل آنان که گرفتار غمند . . .

به امید روزی که با ظهورش یلداهای ما پایان پذیرد.

آمین....

عطیه شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

اندر این چرخ زمان .. تو بگو
کی تمام می شود این روزهای یلدایی ؟؟

یا صاحب الزمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد