حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

اسم....فامیل...


اسم از ...
راستی اول اسم تو
شبیه اول اسم آن کودکِ بازیگوش نبود که در آن
ظهر گرم عرق ریزان
لیسک نارنجی اش را لیس می زد؟
فامیل از ...
چه فرقی دارد تو هم نام کدام پدر باشی
یا از نسل به جا مانده از کدام استخوان
آن گاه که تو
نزدیک ترین مَن به مَنی !
شهر از ...
تمام کن این بازی را
شهر من و تو آنجاییست
که زیر سقف یک آسمان
نفس بکشیم
و گام هایمان مهمان آسفالت
رنگ و رو رفته یک خیابان باشد !
شاید هم سهم مان
همان نیمکت کهنه در خیال دور آن بید مجنون است
تا زمان از کف این بازی نرفته
برای آمدن شتاب کن !

پ.ن: حجم ترسی فرا گرفته مرا ... که خالی نمی کند حسم را !

نظرات 14 + ارسال نظر
عطیه یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ

از من نترس!

تنهاییم واگیر ندارد!

...

مریم یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ

کجایید خاطرات کودکیم؟؟؟ دلتنگیم
یاد اسم فامیل هایی که بازی میکردم بخیر!!!
همه ترس هامون با کلام و آغوش گرم مادرتموم میشد ولی الان...................

اورنگ یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام.
اشیا از...
تمام کن این بازی را
روزی که قلب هایمان برای هم نتپد شیئی بیش نیست.

marjan دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

استپ،استپ

من تموم کردم ....

هی دیدی باختی

متنم احساسی بودا

هنگامه سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

منم اسم فامیل خیلی دوست دارم

مخصوصا میوه و غذا

ای شیکمو

marjan سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

بابا احساسات...................

هنگامه چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

خوب من هر دفعه میام بازی تو نیستی

امتحانم شروع شده بعدشم کنکور دارم!!
دعام کنید...
فعلا آپ نمیکنم

عطیه چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

انسی توام رفتی سراغ کتابا!!!

آره ولی فک کنم زلزله رو بیوفتم!!!
هرچی میخونم نمیفهممش

هنگامه جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

نمیخواد آپ کنی درست رابخون عزیزکم

ایشالا به رتبه ی خوب توی کنکور قبول بشی

ایشااااااااااااااااااااالاااااااااااااااا

مرسیییییییییی
الهی فدات شم

هنگامه جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

پس بعد از امتحانات اسم فامیل بازی خوب

اول من اول تو

ok

اورنگ جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

میبینم که امتحان داری و وبلاگ بازی رو تعطیل کردی!!

ایشالا 20بگیری همه رو

قربونت برم عسیسم

بی نشان جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام
نترس
ماهمه عین هم هستیم
یا همه پاس میشیم یا میفتیم
دومی که منتفیه
پس حتما اولی درسته

خداکنه.....
خدا از دهنت بشنوه

اولین روز زمستان یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

عالی بودی
بنازم طبع شعرت را

قربون شما

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

منم ok

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد