حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

موجود عجیب...

چه موجود عجیبی است این انسان

وقتی صدایش می کنی ، نمی شنود

وقتی به دنبالش می روی ، نمی بیند

وقتی دوستش داری ، به فکرت نیست

اما........

وقتی می شنود که دیگر صدایت گرفته

وقتی می بیند که خسته در راه افتاده ای

وقتی به فکرت هست ، که دیگر نیستی!!!!



نظرات 13 + ارسال نظر
علی مومن شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

ب مضمون نقل از نهج البلاغه هست که کسی که ب سمت دنیا میرود ازو فرار میکند و کسی که از دنیا فرار میکند ب سمتش می‌آید...

نصیبه شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

اصولا حال آدم را می گیرد این انسان!

آخ گفتی!!!

هنگامه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ق.ظ

این و که خیلی خیلی خوب ومدی وقتی نیستی تازه میفهمن که بودی والابوخودا

عطیه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

انسان انسانه!
ولی من نمیدونم چیم!

تو فرشته ایی

مریم دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

این مخلوق عجیب فقط آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
حسرت میکشد.

عطیه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ق.ظ

شرمنده نکن!!!!!!!!!!!!!!


تو فرشته ای ک بقیه رو اینطور میبینی!

قربونت برم عسیسم

نازنین چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

عکس من عکس من است...
عکاس بی تقصیر است...

عاشق پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام
یه سوای دارم توروخدا جواب بده برام خیلی مهمه
نویسنده ی وبلاگ خانه دوست کیه؟!

سلام
شما اول خودتو معرفی کن تا بهت بگم!!

نصیبه جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

آپ نمی کنی آیا؟

چرا عزیزم به زودی آپ میکنم
یکم گرفتارم!!!

عاشق شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ق.ظ

خب اگه میخواستم خودمو معرفی کنم واسه خودش کامنت میذاشتم
بگو دیگه
بدجور درگیرش شدم
خواهش...

خب کامنت بزار خودتو معرفی کن من تاییدش نمیکنم!!
من که نمیتونم بدون اینکه شما رو بشناسم اسم طرفو بگم!!!

بی نشان شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

به نام خدا
سلاممممممم
وا! این کیه که میخواد اسم منو بدونه؟!
من اگه میخواستم شناسایی بشم که اسم بی نشان رو نمیذاشتم؟!
آهای عاشق...
اگه جرئت حرف زدن داری چرا واسطه قرار میدی؟!
اگرم نداری پس بدون کسی منو به شما معرفی نمیکنه

حالا آتیشی نشو بزار ببینیم این عاشق دلخسته کیه!!
اگه خودشو معرفی کرد شاید بهش بشناسونمت

بی نشان یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ

به به
دست شما درد نکنه
میبینم که اینطوری شدی
اونوقت منم اینطوری میشما
بعد کار دستت میدما
شکلم اینطور میشه ها
خالا خود دانی

چه جوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهاره دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام
خوفی
دلم برات تنگ شده
بهم نگفته بودی اسم شناسنامه ایت میزبانه

سلام عزیزم
ببخشید به جا نیاوردم!!؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد