حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...


نه هـــــــــوا ابــــــــــــــــریست ... !

نه بـــــــــــــــــارانی مــــــــــــــــــی بارد .. !

پس بــــهانه دلــــم برای این همه ســـنگینی چـــــــیست ...!!!؟


نظرات 17 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

گاهــــــــی دلـــــــم تـفــــــــــریح نـاسـالـم می خــــــــواد

مثــــــــل فـکــر کــــــــــردن بـه تـــــــــو ...!

آن هــــــم ایــــن وقـــــت شـــــب !

در خــــیابان ...

بـــا پــای بــرهــنـه !!

هنگامه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ب.ظ

مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم برای روز مبادا!

شاید روزی با تو چشم در چشم شدم …

مرسی عزیزم
چه جمله های قشنگی نوشتی

اورنگ شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ


دل تابع هیچ قاعده و قانونی نیست!

آره متاسفانه

مریم شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ http://http:/

شاید بهانه دلت از این همه سنگینی بغضی غمناکی است در گلویت" که نمیترکد!!!
اما بهانه دل دلتنگم از غروب چنین روزی است "که چه راحت به طلوع فردا فکر کرد غافل از اینکه من با خیال ورویای غروب زنده ام..................

میترکه مریم جون!!
با صدای بلندم میترکه.... ولی بهانه ام تمام نمیشود....

به تو چه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
وبلاگ شما هم خوب غمکده است
چرا انقدر مطالبتون و وبلاگتون گرفته است
ببخشیدا من کلا با اینطور وبلاگها مخالفم قصدی ندارم

سلام
خواهش میکنم
حال و هوای اینجا مثل حال و هوای دلمه!!!
از کوزه همان برون تراود که در اوست....

marjan شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

فقط کسی رنگین کمان را میبیند که تا آخر
زیر باران بایستد ...

و من همچنان ایستاده ام!!!

به تو چه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ

با خواندن و نوشتن این چیزا که بدتر میشید
من خودم از این چیزا خوشم میامد ولی ترک کردم ادمو توهمی میکنه

چشم سعی میکنم خیلی مطالب غمگین نزارم

اورنگ شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

جوجو دلم برات یه ذره شده

منم همینطور نصیبه جوووووووون

عطیه دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

..........................

............................

نصیبه دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

ینی خراب حرف زدن شما دوتا باهمم!
گفته باشم!

قربونت برم

بی نشان دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

گاهی
برای سنگینی دل
نیازی به هوای ابری
وبارانی نیست
گاهی حضور یه فرد
یا حرفاش
ویاحتی یادش
دل آدمو سنگین میکنه
واون لحظه دعامیکنی
کاش خواب بودیو
هیچوقت این روزا رو
با کسی که دوسش داشتی
طی نمیکردی...

هنگامه سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ


بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم.

هنگامه سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ

میشه بهم بگی عشق رنگش چه رنگیه که از همه ی رنگها قشنگتره

نمیدونم!!!
رنگش یه جوریه که قابل توصیف نیست!!!

nc سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ق.ظ

عاشق شما فقط یه اسم گذاشتی!!!!
من چطوری بشناسم؟؟؟؟!!!
دقیق معرفی کن!!!
دنبال کی میگردی؟؟
آدرس ایمیلتو بزار جوابتو با میل بفرستم!!!

nc چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ

من که نمیخوام به کسی چیزی بگم!!
بهتر نیست آدرس ایمیلتو بزاری به ایمیلت جواب بدم!!
اگه میخواستم به کسی بگم نظرتو تایید میکردم!!!
حالا دیگه هرطور راحتی!!!
میتونی رو من حساب کنی!!

بی نشان چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

چشمو دلم روشن
حالا به مابگو این عاشق دل خسته اسمش چیه که از ما پنهون کردی
نکنه آشناست؟
بگو من طاقتشو دارم...
انسی خانوم
ابرو کمون
نکن این کارو
خببببب...
بچه خوبی باش بذار ما راحت از همدان بریم

حالا بزار ببینم کیه!!!
اصلا اونی که دنبالشه تویی!!!
میخوام کمکش کنم
یه کاری میکنم نه سیخ بسوزه نه کباب!!
شاید وصلت شد همدان موندی!!!

هنگامه یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

چرا اینطوریه هیچ کی درست نمیدونه بگه چه رنگیه ؟

آخه هرکی عشقو یه رنگ میبینه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد