حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

بی قرار...

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد

بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که بر روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مسئله دوری و عشق

و سکوت تو جواب همه مسئله هاست


نظرات 8 + ارسال نظر
به تو چه جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

علی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ

این فاضل بی نظیره...
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب... .

مریم شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

و چه زیبا سکوت تو جواب همه مسئله هاست!

سلام
با آرزوی بهترین ها برایت امیدوارم سال نو خوبی داشته باشی عزیزم

خدا کند که کسی حالش چو ما نشود
ز دام خال سیاهش کسی رها نشود
خدا کند که نیفتد کسی ز چشم نگار
به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود
به حق رخت غلامی خدا کند که کسی
چو ما ز سفره ارباب خود جدا نشود
جواب ناله ی ما را نمیدهد دلبر
خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود
به خانه ی دل ما پا نمینهد دلبر
خدا کند که دلی خانه جفا نشود
شنیده ام که از این عبد یار خسته شده
خدا کند که به اخراج ما رضا نشود
مریض عشقم و مارا طبیب لارم نیست
خدا کند که مریضی ما دوا نشود
کبوتر دل من جلد بام خانه ی توست
خدا کند که دلی خانه ی جفا نشود

سید علی خامنه ای

سلام مریم جون
منم سال خوبی رو برات آرزو میکنم
دوستت دارم

بی نشان شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

یار با ما بی وفایی می کند
بی گناه از من جدایی می کند
شمع جانم را بکشت آن بی وفا
جای دیگر روشنایی می کند

nasibe دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

so nice.
liiiiiiiiike

wath?????????

هنگامه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

نوشته ات بسیار زیبا بود عزیزم

مرسی عزیزم

هنگامه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

بهترین ها را برات توی سال جدید آرزو میکنم دوستم

و همچنین برای شما
مرسی از لطفت
دوستت دارم

بی نشان چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ق.ظ http://www.bineshan70.blogfa.com

سال تحویل شد و من
تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست
نوروزت مبارک عزیزم

عید شماهم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد