حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

سال نو مبارک....

مقلب القلوب من، چهره ی همچو ماه توست

مدبر اللیل دلم، زلف چو شب سیاه توست

تو ای مسافر غریب، حول این دل مرا

قلب تمام عاشقان منتظر نگاه توست.....

السلام علیک یا بقیة الله


نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

گندم های هفت سین به گندم های آسیاب گفتند!

قصه ما گرچه نان نداشت اما پایان سبز داشت...

پایان سالتان سبز باد

ممنون
منم برای شما پایان سال خوبی آرزو میکنم
و همینطور آغاز سالی بهتر

marjan چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

بهار فصل نوشدن هاست،فصل طراوت،تازگی و فصل دگرگونی و تغییر: تغییر نگاه،تغییر باور،تغییر

ذاّیقه.

انگار باید نو شد،از نو برخاست،از نو کوشید و از نو ساخت.

سال نو مبارک

سلام عزیزم
سال نو شماهم مبارک....

به تو چه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ http://89150340.blogfa.com/

سلام
سال نو مبارک
انشالله سال خوبی در پیش داشته باشید

سلام
ممنون،سال نو شما هم مبارک
منم سال خوبی رو براتون آرزو میکنم

نصیبه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

سال نـــــــــــــــــــــــــــو مبــــــــــــــــــــارک عزیـــــــــــــــــــــــــــزم

مرسی عزیزم
سال نو شما هم مبارک

مریم جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ


سلام

آرزویم همه این است که بهاری بشود روز وشبت.

بهار مبارک.

خودت گفتی وعده در بهار است

بهار آمد دلم در انتظار است

بهار هر کسی عید است و نوروز

بهار عاشقان دیدار یار است

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
مرسی عزیزم

اللهم عجل لولیک الفرج

رهگذر شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام جیجرم
سال نو مبارک
اومدم سربزنم ببینم هستی ولی همتون انگار کلا رفتین تعطیلات
آخه هیشکی آپ نکرده همش تاریخ مطالب مال قبل عیده

سلام عزیزم
هستم ولی خسته ام
کجا بودی نبودی؟؟؟؟؟
آپ نکرده بودم تو زیاد جا نمونی از مطالب!!
آخه خیلی وقت بود نمیومدی!!!

فاطمه دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام عزیزم
سال نو مبارک.
امیدوارم که سال جدید برای تو سالی پر بار و همراه با موفقیت باشه

سلام فاطمه جون
سال نو شماام مبارک
ایشالا سال خوبی داشته باشی
دلم برات تنگ شده عسیسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد