حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

متولدین فروردین ماه


نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس(مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس،یاقوت

رنگ محبوب : قرمز،صورتی روشن

عدد خوش یمن : 9

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه


نظرات 6 + ارسال نظر
مجید جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.rahimimajid.blogsky.com

قشنگ بود.به وب من هم یه سری بزم
www.rahimimajid.blogsky.com

سلام
ممنون

عطیه جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ

سال نو مبارک
و تولدت پیشاپیش

سلام عزیزم
ممنون
سال نو شما ام مبارک...
کوووو تا تیر ماه!!!

رهگذر شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

خوبه آفرین

به تو چه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام
من فروردینم
خوب بود امیدوار شدم تا حدود زیادی درست بود

سلام
پس ماه تولدتون مبارک

نصیبه سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ

فروردینی هستی آیا؟؟؟؟؟؟

نه عزیزم متولد تیر ماهم
هر ماه مشخصات متولدین اون ماه رو میذارم!!!

هنگامه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

منم فروردینی هستم والابوخودا

تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد