حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

دروغ

از اینکه به من دروغ گفتی ناراحت نیستم

از این ناراحتم که از حالا به بعد

دیگر نمیتوانم تورا باور کنم....


نظرات 9 + ارسال نظر
نصیبه یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ

اعتماد دوباره خیلی سخت به دست میاد، خیلی سخت...

شایدم بعد ازاینکه از دست رفت دیگه به دست نیاد!!!!

marjan یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

و چقدر تلخه که دیگه نتونی باورش کنی .........

هنگامه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

عشق چون بیفشرد پا بر نمط کبریا
در دم اول برد هستی مارا زما

هنگامه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

به تو هم درزغ گفتن ! خیلی بده میدونم

آره
ولی من باورم شده بود!!!
خیلی سخته بفهمی دروغه ولی مجبور باشی به روت نیاری

هنگامه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

من برات کامنت تبریک سال جدید گذاشته بودم نکنه ثبت نکردم یا نشده گریه شدید

اکشال نداره عسییسسسم
شما همیشه با کامنتات ما رو شرمنده کردی

هنگامه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

چون کامنت های تبریک عیدم و ندیدم دوباره بهت عید و تبریک میگم ایشالا سال خوبی داشته باشی

آرزویم بر آورده شدن آرزوهایت هست بوس سفت

وایییی مرسیی
منم برات بهترین ها رو آرزو میکنم
ممممممممممممآآچچ

به تو چه جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام
قالب نوع مبارکه
خیلی بهتر شده
قبلی خیلی بد بود

سلام
ممنون
واقعا بد بود؟؟؟
پس چرا تاحالا نگفته بودید؟؟؟
دارم دنبال یه قالب خوب میگردم!!
خوش حال میشم نظرتونو بگید!!!
اگه بد بود حتما بگید!! من انتقادو خیلی دوست دارم!!!

به تو چه شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام
اره بد بود
رنگ بندی نداشت و کلا قالب های یک ستونه جالب نیستند
گفتم دخالت نکرده باشم شاید من بدم بیاد چند نفر دیگه خوششون بیاد
چشم حتما نظرمو میگم

سلام
آره منم قالب سه ستونه دوست دارم
ولی قالب سه ستونه خوشگل نداریم!!!کم اند!!
قالب قبلی رنگشو دوست داشتم!!!

بی نشان دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

تلخ تر از خود جدایی ها...


آنجایی است که بعدها آن دو نفر مدام باید وانمود کنند،


که چیزی بینشان نبوده...


که هیچ اتفاقی نیفتاده...


که از همدیگر هیچ خاطره ای ندارند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد