حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

متولدین اردیبهشت ماه


طفل شیرخوار طبیعت

سمبل : گاو نر

شعار : همه چیز مال من است

ستاره حاکم : ونوس(زهره)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : ثابت

فلز وجود : مس

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی وصورتی

و بخصوص ترکیب این دو یعنی بنفش

عدد خوش یمن : 6

گل محبوب : رز صورتی

روز مبارک : جمعه


نظرات 4 + ارسال نظر
هنگامه دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

برم به عباس کچلم بگم اون اردیبهشتی هستش

تولدش مبارک

هنگامه دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

گیرم که باخته ام !!!

اما کسی جرات نداره به من دست بزند یا از صفحه بازی بیرونم کند.

شوخی نیست من شاه شطرنجم

دلتنگ سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ق.ظ http://heidarinet.blogfa.com

سلام7بسیار زیبا بود
اما خیلی چیزاش درست نیست
من اردیبهشتی ام و خیلیاشو قبول ندارم
اگه بر پایه علم اسطرلاب بود قبول بود
البته نمیدونم میدونید اسطرلاب چیه
راستی چرا خیلیا با نام ... میان؟
خوب بنویسید ناشناس یا هرچی دیگه
سه نقطه معناش بی انتهاست و فقط خداست که بی انتهاست نه خلق
التماس دعا
صلوات

سلام.ممنون
بله یه چیزایی میدونم ازش!!! برپایه علم ستاره شناسیه!! یه جورایی قبولش دارم!!! ولی نه خیلی زیاد!!
کلا خدا رو بیشتر از هر علمی قبول دارم!!
به نظرم این چیزا فقط سرگرمیه!!
البته خصوصیات متولدین تیر ماه برای خود من که صدق میکنه!! تو اکثر طالع بینیا ام یه جور نوشته!!!
(حالا ایشالا هر ماه قراره خصوصیات متولدین اون ماهو بزارم)

این که بعضیا با سه نقطه کامنت میزارن خب شاید به خاطر اینه که تایپش راحت تره!! تا اینکه بنویسن ناشناس!!!

... چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

...
یعنی آشناتر از یه ناشناس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد