حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

مادر...

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری!

مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ،دلواپسی!

مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری!

مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد!

مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود!

مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن....


نظرات 7 + ارسال نظر
دلتنگ دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ http://heidarinet.blogfa.com

سلام بر تو
سلام بر تو ای مادر وجودم
آری تو از ریشه و از وجودت بر من نهفتی و همیشه در وجودم هستی تا زمان وجود
مادرم ای سرزمین خورشیدی که نیازی به نور ماه نداری چه برسد تابش کم ستارگان

رهگذر دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام
هورااااااااااا باز شد برام
فقط اومدم اعلام حضور کنم.

سلام عزیزم
مررررسییییییی

اورنگ سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ق.ظ

من بعد از مدت ها برگشتم به آغوش نت...
قالبت خیلی خوشگل شده عزیزم.
روز مادر هم مبارک...

آخخ جوووون نصیبه وارد میشود
مرسی عزیزم
منم بهت تبریک میگم

رهگذر سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام
اینو یجا خوندم دیدم قشنگ بود گفتم بزارم همه فیض ببرن!!

گفت چرا روز مادر بهش فقط یه شاخه گل لاله دادی؟؟؟
گفتم لالرو خیلی دوست دارم آخه رنگ خونه...
خونم دوست دارم چون توی رگه....
رگم دوست دارم چون به قلب وصله ....
وقلبو دوست دارم چون جایگاه مادرمه.....

سلام
مرسی خیلی قشنگ بود

شاسخین جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ

سام الیک
خوبی ننه؟ دندوناتو درآولدی؟ میتلشم اژ دندونات...
بنداژدهنت...
ننه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این له گژل آخلش نگف که چلا فگت یه ساخه؟!!
شوتی داده ولی من فهمیدم شما بژلگتلا چطولی نفمیدینان؟

چیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟

هنگامه جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

ببخش برای تبریک دیر اومدم روزت مبارک

مرسییییییی عزیزم

شاسخین جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

وااااااااااااا....
ننه جون چلا چسماتو اوجو موکونی؟!!ها؟؟
اوجو نباش. چشمات میزنه در
شاخه گل رهگذرو گفتم ...
مطمئنم نگرفتی باز...

متوجه منظورت نمیشم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد