حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

سرنوشت و آرزو...

از خدا پرسید:


اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای آرزو کردن چه سودی دارد؟؟


خداوند گفت:

شاید در سرنوشت تو نوشته باشم هر چه آرزو کرد!!

نظرات 6 + ارسال نظر
مهنا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ http://mohiiii

سلاااااااااااام عسیسم وبت عالیه گلم به منم یه سر ی بزن دیگه

سلام گلم!!!
آدرستو کامل نذاشتی!!!

اورنگ شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام.
5 شنبه شب، شب آرزوهاست!

آرزوهایت را قاب بگیر، خدا برای بردنشان میاید...

سلام
ممنون که یارآوری کردی!!!
یادت نره واسه من دعاکنی...

marjan یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ

معبودم
تقدیرم را زیبا بنویس ...
کمکم کن تا آنچه را تو زود میخواهی من دیر نخواهم ...
و آنچه را تو دیر میخواهی من زود نخواهم ...

یگانه ام
من فردایم را نمیبینم ...
اما خوشحالم ....
چون من تو را میبینم و تو فرداهای مرا .....

مرسی از متن های زیبات مرجان جوووون

بهرروز یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ق.ظ http://http://mohabat17.blogfa.com/

سلام وب قشنگ نازی دارید

سلام
ممنون لطف دارید...

رهگذر یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

خدایا خیرما را دل خواسته هایمان قرار بده...آمین

آموخته ام اگر به آنچه خواستم نرسیدم خدا بهتر از آن را برایم فراهم کرده است و ایمان دارم که هیچ کدام از کارهای او بی حکمت نیست.......

شب آرزوها اگه یادتون موند، اون وسط مسطا برای این رهگذرهم دعا کنید...

چشم عسیسم حتما

عین کاف یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ب.ظ


بعله!
خدا این فرمیاس..

عاششششششششقشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد