حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

متولدین تیر ماه

تازه بالغ طبیعت

سمبل : خرچنگ

شعار : من احساس می کنم

ستاره حاکم : ماه

عنصر وجود : آب

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : نقره

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ محبوب : سایه ای از رنگ های خاکستری،آبی و سبز

عدد خوش یمن : 2

گل محبوب : بنفشه . لی لیوم

روز مبارک : دوشنبه


نظرات 9 + ارسال نظر
بهروز شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ http://http://mohabat16.blogfa.com/

سلام دوست عزیز منو با آدرس جدید لینک کتنید
سپاسگزارم

marjan شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

تیر ماهیا گلن ...

ماهن ...

یه دونن ...

همیشه تکن ...

اصلا" همتا ندااااااااااااااااااااااااااارن ....

مگه نه خانم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسیییییی عزیزم
شما خودت متولد چه ماهی؟؟

marjan شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ

بله خسته نباشیییییییییییییییییییییییییید..

منم تیر ماهیم دیگه ... 14 روز بعد از شما تولدمه...

ای دل غافل ... این قدر زود ...

حالا بذار یه مدتی بگذره بعد این جوری همه چیز از یادت

بره ... اما من یادم بود............

پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم

مرسی گلم
از بس خانومی دیگه
من دیگه هیچی یادم نمیمونه
آخه بد دردیه عاشقی

شوخی کردماااا

منم پیشاپیش تولدتو تبریک میگم مرجان جووووووونم

اورنگ شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

دست شما درد نکنه

توام متولد تیری نصیبه جونم؟؟

اورنگ یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

نه عزیزم.
بهم میخوره متولد چه ماهی باشم؟

تو پست متولدین خرداد گفتی دست شما درد نکنه!!
خردادی هستی؟؟؟؟

marjan یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ

مرسی عزیزم

در این که عاشقی که هیچ شکی نیست
تازه بعدش ... مگه عاشق بودن بده..؟؟

اصلا" مگه میشه زنده باشی ولی عاشق نباشی ؟؟؟

هااااااااااااااا ...؟؟؟؟ میشه ؟؟؟

نه بابا شوخی کردم

اورنگ دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

خب الانم گفتم دست شما درد نکنه.
دلیل نمیشه که!
نه متولد خردادم نیستم.

متولد چه ماهی پس؟؟؟؟؟

اورنگ سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

من شهریوریم!

پیشاپیش تولدت مبارک عسسسسیسم

بی نشان جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

تولدت پیشاپیش مبارک

مرسییییییی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد