حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

متولدین دی ماه

با آرمان تجربه کردن
سمبل : بز
شعار : من به کار میگیرم(استفاده می کنم)
ستاره حاکم : ساترل(زحل)
عنصر وجود : خاک
شخصیت : کاردینال
فلز وجود : سرب
سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ
رنگ محبوب : سیاه و قهوه ای
عدد خوش یمن : 8
گل محبوب : ماگنولیا
روز مبارک : شنبه


نظرات 11 + ارسال نظر
اورنگ دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

پرناز دی ماهیه!

پرنازجون تولدت مبارک
نصیبه دوباره گم کردم(همون ...قبلیه رو)

مرتضی چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com

سلام !
وبلاگت خیلی قشنگه من یه دی ماهی م ششم دی ماه !
توصیف قشنگی داشتین مرسی ...
موفق باشی

سلام تولدت مبارک

اورنگ دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

من خودم گم شدم!!
بیخیال..
کلا فراموشش کن!

هنگامه سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ

پسرم دی هست بهش اصلاع میدم

میشه غذای مورد علاقه ی امروزش و بگی

عاخه من چی درست کنم

مردا معمولا عاشق قرمه سبری اند

هنگامه سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ

من تکرار نمی شوم . . .
ولی . . .
یک روز می رسد . . .
یک ملافه سفید پایان می دهد به من . . .
به شیطنت هایم
به بازیگوشی هایم
به خنده های بلندم
روزی که همه با دیدن عکسم بغض می کنند و می گویند :
"دیوانه دلمان برایت تنگ شده "

دلم گرفت

هنگامه شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

الهی فدای دلت

جواب میده شما بپرس

ولی این صندلی داغ برای منه هااااااااااا

باشه میام میپرسم

هنگامه یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ق.ظ

یادم می آید گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری !
تقدیم به تو . . .
ساده و کوتاه تنها همین ۲ کلمه :
برگرد ، دلتنگم . . .

سمانه دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ق.ظ

سلام عچقم! پس چرا نمیشه عکساتو دانلود کرد!؟ ولی خیلی وبت گشنه!

سلام
خوبی؟؟؟
نمیدونم شاید با گوشی نمیشه!!!

هنگامه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ق.ظ

قرمه سبزی یا چلو گوشت سبزی بهتر بگی

چی؟؟

هنگامه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ق.ظ

مادر بزرگ خیال می کند
هر چه بیشتر برایش
قرص بنویسند
بیشتر زنده می ماند
مثل من که خیال می کنم
هر چه بیشتر برایت شعربگویم...

وایییی خیلی قشنگ بود....

خلوت دل جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ http://chatrabi.blogfa.com

گلچین سخنان حضرت محمد (ص)



۱-ما تقرب العبد الی الله بشیء افضل من سجود خفی

ترجمه:

هیچ کس به چیزی بهتر از سجده نهان ، به خدا تقرب نمی جوید .

منبع: کنز العمال ، ج 3 ، ص 24 ، ح 5269

2- ما اوذی احد مثل ما اوذیت فی الله .

ترجمه:

هیچکس آن قدر که من در راه خدا اذیت دیدم ، اذیت نکشید

منبع: کنز العمال ، ج 3 ، ص 130 ، ح 5818

3- ما من ساعة تمر بابن آدم لم یذکر الله فیها الا حسر علیها یوم القیامة

ترجمه:

ساعتی بی ذکر خدای بر آدمی زاد نگذرد مگر روز قیامت بر آن حسرت خورد .

منبع: کنز العمال ، ج 1 ، ص 424 ، ح1819


4- اشقی الاشقیاء من اجتمع علیه فقر الدنیا وعذاب الَخرة

ترجمه:

از همه بدبختان بدبختتر کسی است که فقر دنیا و عذاب آخرت را با هم دارد

منبع: کنز العمال ، ج 6 ، ص 492 ، ح 16683

میلاد پیام آور مهربانی ها مبارک...[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد