حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

متولدین بهمن ماه

با آرمان ایده آلیستی
سمبل : مرد برهنه و دلو
شعار : من می دانم
ستاره حاکم : اورانوس
عنصر وجود : هوا
شخصیت : ثابت
فلز وجود : اورانیوم
سنگ خوش یمن : یاقوت کبود
رنگ محبوب : آبی آسمانی
عدد خوش یمن : 4
گل محبوب : نرگس
روز مبارک : شنبه


نظرات 4 + ارسال نظر
faryad چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ http://beatit.blogfa.com

ما را بجز خیالت، فکری دگر نباشد

در هیچ سر خیالی، زین خوبتر نباشد

کی شبروان کویت آرند ره به سویت

عکسی ز شمع رویت، تا راهبر نباشد

ما با خیال رویت، منزل در آب و دیده

کردیم تا کسی را، بر ما گذر نباشد

هرگز بدین طراوت، سرو و چمن نروید

هرگز بدین حلاوت، قند و شکر نباشد

در کوی عشق باشد، جان را خطر اگر چه

جایی که عشق باشد، جان را خطر نباشد

گر با تو بر سرو زر، دارد کسی نزاعی

من ترک سر بگویم، تا دردسر نباشد

دانم که آه ما را، باشد بسی اثرها

لیکن چه سود وقتی، کز ما اثر نباشد؟

در خلوتی که عاشق، بیند جمال جانان

باید که در میانه، غیر از نظر نباشد

چشمت به غمزه هر دم، خون هزار عاشق

ریزد چنانکه قطعاً کس را خبر نباشد

از چشم خود ندارد، سلمان طمع که چشمش

آبی زند بر آتش، کان بی‌جگر نباشد

بهزاد شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ق.ظ http://89150340.blogfa.com

سلام
داستان این ماه های تولد چیه؟
من اولا بهش اعتقاد نداستم ولی وقتی طالع مردهای فروردین خواندم دیدم ک خیلی ب واقعیت یا حداقل ب من نزدیکه

سلام
طالع از روی ستاره هاست
ماهه تولده منم به من خیلی نزدیکه
ولی خب برا بعضیا یه استثناهایی هم هست

امیر حسین یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ

ا من متولد بهمنم
چه باحال هیچ کدوم شبیه من نبود
اورانیومم کجا بود تو این تحریما
میان میگیرنمون

خیلی قشنگ بود
مرسی

شما از اون استثناهاشی
خواهش میکنم...

خلوت دل سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.chatrabi.blagfa.com

سلام گلم، خوبی؟ وبت خیلی دیر باز میشه، خیلی دوست

دارم بیشتر بیام به وب قشنگت...

راستی بهمنی ها خیلی خوبن، همسر منم بهمنیه

سلام عزیزم
ممنون از لطفت
آره متولیدین بهمن خیلی خوبن ایشالا باهم خوشبخت باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد