حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

حکایت من...


حکایت من،حکایت کسی است که

عاشق دریا بود، اما قایق نداشت

دلباخته سفر بود، اما همسفر نداشت

حکایت من،حکایت کسی است که

زجر کشید، اما زجه نزد

زخم داشت و ننالید

گریه کرد ،اما اشک نریخت

حکایت من،حکایت کسی است که

پر از فریاد بود،اما سکوت کرد

تا کسی نفهمد غمش چه بود....

نظرات 11 + ارسال نظر
marjan جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

دلمان که میگیرد ، تاوان لحظه هایی است که

بی پروا دل میبندیم.

و دل کندن سخت ترین کار دنیاست....
که؛
دل کندن اگر حادثه ای آسان بود
فرهاد به جای بیستون دل میکند....

نازک نارنجی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

فرهاد بخاطرعشقش کوهو نکند....
تیشه میزد تا صدای مردم شهرو نشنوه که میگن اون تورو نمیخواد.....

مریم یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام عزیزم
چقدر حکایت تو شبیه حکایت غریب من است!!!!!!!!!!!!!!!!!

زجه زجرت چه سوزناک!
گریه اشکت چه غمناک!
وفریاد سکوتت چه دردناک!

سلام مریم جونم
دلم برات خیلییییییییییی تنگ شده،خیییییلییییییییی

مریم یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

نازک نارنجی:
چقدر استدلالت جالب بود

نصیبه یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

شاید هم تقصیر ماست که برات همسفرای خوبی نیستیم!!

شما عشقین عزیزم

بی نشان دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.bineshan70.blogfa.com


آموخته ام ... که مهم نیست که زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد، همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دور از جدی بودن باشیم

عطیه دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

این روزها تمام حرف دلم این است
::
از هر کجای عشق که هستی مرا آغاز کن...

مریم سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

قربونت انسی جون!منم دلم برات یه ذره شده!
می بووووووووووووووووووووووووووووووووووسمت.

هنگامه سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

حکایت من حکایت کسی که دنبال خداش میگرده شاید پیداش کنه امین

هنگامه چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ

عه عه تو هم درباره ی ععععععععشق نوشتی راستی

ببینم توپ کجاست برم بالا

خخخخخخخخیلی با حال ااومدی خوشم اومد

خواهش میکنم عزیزم
باحالی از خودتونه...

هنگامه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

زندگی منم آبه کشکه دوغه دیکه چی بگم خودت کمکم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد