حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

...

به کسانی که در لابه لای مشغله شان وقتی

برای شما پیدا می کنند احترام بگذارید.


اما عاشق کسانی باشید که

وقتی شما به آن ها نیاز دارید

هرگز به مشغله شان

نگاه نمی کنند.


نظرات 7 + ارسال نظر
دلتنگ جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام
بازم مثه همیشه زیبا بود
پس باید فقط عاشق خدا بود و به زمینی ها فقط محبت داشت
التماس دعا
صلوات
دلتنگ حقیرفقیر صغیر

سلام
ممنونم!!
عشق به خدا که یه جور دیگه ست!!!
اصلا جنسش فرق میکنه با عشقای دیگه!!!
اصلا با واژه های زمینی قابل بیان نیست!!!!

بی نشان جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ

عاشق که میشوی..
مواظب خودت باش...
شبهای باقیمانده عمرت
به این سادگیها
صبح نخواهند شد...!!!


اگر کسی را نداشتی که به او بیندیشی
به آسمان بیندیش ،
چون در آسمان
کسی هست که به تو می اندیشد

به به

هنگامه جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

عاخه پیدا نمیکنن والابوخودا

چرا عزیزم یکم به دورو برت نگا کن!!!
مثلا عباس آقااااا

هنگامه جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خنده دارد بخند...
من هم به جای تو بودم به این همه هنر مندی خودم می خندیدم...
کم شاهکاری نیست بلایی که تو بر سر روزگارم آوردی و طرحی که تو بر صفحه ی دلم زدی...
بخند که من هم چنان جانم را فدای خنده هایت می کنم ...

اورنگ جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

عاشقی شیرینه اما به دردسرش نمی ارزه!

سلام سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

بسم السلام و هو سلام
مطالب وبتون هرچند زیباست و لی بدرد وقتی میخوره که ادم حال و هوای دلش ابریه ولی نمیباره...
مطمئنم اگه تو این حال و هوا بیایم تو وب تو اونوقت بغض فرو خوردمون میشکنه و حسابی میباره ...
نازنینم شادی را بیش ازین طلب کن و بارش بارانت را پر از بوسه های لبخند کن ...
زیبا باش و انرا هدیه کن به همه انهاییکه منتظر چنینن بارشی از طرف یک نفر ...شاید یک دوست ...یایک ... هستند...

سلام
ممنون از نظرتون

mosaieb یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ http://secret65.blogsky.com/

کاملا درسته
من که اینجوریم و اینجور بودم ... گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد