دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان

نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه از محصولات محبوب و پرکاربر گروه نرم افزاری بایوتک در زمینه نرم افزار اتوماسیون اداری می باشد و دارای امکانات بسیار ساده و کاربردی است.نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت های کوچک و متوسط است که میتواند فرآیند نامه نگاری و دبیرخانه را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و پیگیری و ارجاع نامه ها و زمانبندی حلسات و ... به نحوی بسیار کارآمد مدیریت نماید. به منظور استفاده از این نرم افزار اتوماسیون اداری می توانید آنرا بصورت رایگان در ادامه همین مطلب دانلود نمایید.

شرکت ها ، موسسات و سازمانهایی که در سطح کشور فعالیت می کنند حتما دارای مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی می باشند. هنگامیکه تعداد نامه ها در یک مجموعه زیاد شود، جستجو ، بایگانی و پیگیری نامه ها بشدت سخت و وقت گیر میشود و مجموعه نیازمند پرداخت هزینه های بسیار زیاد برای استخدام نیروی کار دبیرخانه یا منشی دارد. در کنار مشکلات فوق استفاده بیش از حد از کاغذ و لوازم التحریر نیز موجب تخریب محیط زیست و آسیب جدی به منابع طبیعی می گردد. به منظور رفع مشکلات یاد شده تنها کافیست که یک سیستم اتوماسیون اداری در مجموعه پیش گفت مستقر گردد تا همه مشکلاتی که گفته شد برطرف شود.

 

اتوماسیون اداری نگاه

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای دانلود سیستم اتوماسیون اداری  از لینک های زیر استفاده نمایید

 نرم افزار اتوماسیون اداری 3ماه رایگان

 

دانلود / دریافت نرم افزار (نسخه ی سرور و کلاینت)

 

ادامه نوشته

نرم افزار حسابداری قرض الحسنه خانوادگی بایوتک

 
بهترین و پرافتخار ترین نرم افزار فارسی در زمینه قرض الحسنه های خانوادگی و معرفی شده به عنوان بهترین نرم افزار در بخش وبگردی خبر ساعت 19 شبکه یک سیما و روزنامه ایران  شماره 5483 18/7/92 صفحه 19 (فن آوري)

مورد استفاده ی بیش از 3000 صندوق در سراسر کشور

   دانلود رایگان نرم افزار قرض الحسنه فامیلی بایوتک خانوادگی

امروزه با وجود نرم افزار های مختلف کمتر کسی است که کارهای روزانه خود را بصورت دستی انجام دهد.پیدایش قرض الحسنه های خانوادگی که ریشه در فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی دارد امروزه بطور گسترده در سطح جامعه ما رو به افزایش است.حال با توجه به پیچیدگی های موجود در زمینه حسابداری و مدیریت حسابها و سایر موارد این صندوق های قرض الحسنه و همچنین شفاف سازی گزارشات مربوطه نیاز به نرم افزار در حوزه کاری این صندوق های قرض الحسنه امری اجتناب ناپذیر است. نرم افزار حسابداری قرض الحسنه فامیلی بایوتک بهترین گزینه برای قرض الحسنه خانوادگی , صندوق ادارات و صندوق قرض الحسنه مساجد وغیره است که با اتکا به سالها تجربه گروه نرم افزاری بایوتک عالی ترین تجربه کاری با یک نرم افزار ایرانی و بومی را در اختیار کاربران قرض الحسنه های خانوادگی قرار می دهد.
نرم افزار صندوق قرض الحسنه بایوتک با توجه به دارا بودن بیش از 3000 کاربر فعال در سطح کشور بین صندوق های قرض الحسنه خانوادگی به عنوان بهترین نرم افزار در این حوزه کاری شناخته شده و با فاصله چشمگیری از سایر محصولات در صدر جدول پرفروشترین محصول گروه نرم افزاری بایوتک می درخشد.
پیشنهاد ما به شما این است که این محصول را از لینک زیر دانلود نموده و لذت استفاده از یک نرم افزار پرقدرت و بی نقص را در صندوق قرض الحسنه خانوادگی خود تجربه کنید:

ادامه نوشته

نرم افزار مدیریت حق شارژ مجتمع های مسکونی اداری تجاری و آپارتمانی

نرم افزار مدیریت حق شارژ مجتمع های اداری ، تجاری ، مسکونی و آپارتمانی بایوتک با قابلیت های بسیار فراوان هم اکنون قابل دانلود از طریق همین وبلاگ میباشد.

آپدیت شده به نسخه 21

  یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت و حسابداری مجتمع های اداری ،تجاری و مسکونی در سراسر کشور

 

امروزه با گسترش جمعیت و افزایش بهای مسکن ، تعداد مجتمع های تجاری اداری و مسکونی و همچنین ابعداد و تعداد این مجتمع ها هر روز رو به افزایش میباشد
از طرفی با افزایش قیمت حامل های انرژی و هزینه های نگهداری یک مجتمع مسکونی از هزینه نگهبان و تاسیسات گرفته تا فضای سبز و ...که همواره در یک مجتمع مسکونی از همه ساکنین دریافت می شده است
و همیشه نیز یک یا چند نفر مسئول حساب و کتاب حق شارژ سایر ساکنین مجتمع مسکونی بوده اند
اما به هر ترتیب همواره مشکلاتی از قبیل عدم رعایت حقوق دیگران و تفاوت در تعداد ساکنین هر واحد و یا مساحت متفاوت واحد های مسکونی باعث بوجود آمدن اختلافات زیادی بین ساکنین شده است
گروه نرم افزاری بایوتک پس از ارائه نرم افزار حسابداری قرض الحسنه خانوادگی که در کشور به عنوان بهترین نرم افزار شناخته شده و همچنین محصول موفق اتوماسیون اداری نگاه هم اکنون محصولی جدید تحت عنوان نرم افزار مدیریت شارژ مجتمع های مسکونی را تولید نموده است.

 نرم افزار مدیریت شارژ مجتمع های مسکونی بایوتک

دانلود نرم افزار با حجم 49 مگابایت

ادامه نوشته

نرم افزار حسابداری رایگان بایوتک

نرم افزار حسابداری فروشگاهی بایوتک مناسب برای فروشگاه های کوچک سطح کشور میباشد که عموما از داشتن حسابدار بی بهره مانده اند. در این نرم افزار تمام تلاش ما بر این بوده است تا کاربران بدون داشتن دانش حسابداری و تنها با داشتن مهارت های ابتدایی کار با رایانه بتوانند از این نرم افزار بهره مند گردند

نرم افزار حسابداری فروشگاهی بایوتک پس از ماه ها کار شبانه روزی آماده استفاده کاربران عزیز شده است و هم اکنون نیز درحال توسعه میباشد.

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی بایوتک

کاربران محترم پس از دانلود و نصب نرم افزار حسابداری فروشگاهی بایوتک می توانند نظرات و نیاز های خود را جهت تکمیل نرم افزار از طریق تالار گفتگوی بایوتک برای ما ارسال نمایند تا ما را درآپدیت های بعدی این محصول یاری نمایند.

نرم افزار قابل نصب بر روی تمامی نسخه های ویندوزهای xp - server - vista - 7 - 8 - 8.1 - 10  می باشد

به منظور دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 

ادامه نوشته

نرم افزار دفتر تلفن پیشرفته و هوشمند بایوتک

نرم افزار دفتر تلفن پیشرفته و هوشمند بایوتک یک سامانه بسیار ارزشمند برای همه کسب و کار ها و شرکت ها می باشد.چرا که یکی از اساسی ترین و مهمترین بخش های هر نوع کسب و کار و فرآیند ارتباط با مخاطبین است. دفتر تلفن پیشرفته و هوشمند بایوتک با توانایی ارسال پیامک گروهی و تبریک تولد ، گروه بندی مخاطبین ، ثبت انواع و اقسام آیتم های مورد نیاز از جمله تلفن ، آدرس ، آدرس ایمیل و شبکه های اجتماعی و … یک بانک اطلاعاتی قوی از مخاطبین مجموعه شما تشکیل داده و با داشتن جستجوی پویا و هوشمند میتواند به سادگی بر اساس پارامتر های مورد نیاز شما مخاطبین را جستجو نماید.همچنین با توجه به قابلیت استفاده تحت شبکه میتواند برای شرکت ها و موسسات بسیار کاربردی باشد.

نرم افزار دفتر تلفن هوشمند

نرم افزار دفتر تلفن هوشمند

از مزایای مهم این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

– قابلیت ثبت ۱۰۰٫۰۰۰ مخاطب به همراه جزئیات تماس

– قابلیت ارسال پیامک بر اساس روز تولد و گروه بندی های انجام شده

– قابلیت جستجوی پویا و پیشرفته

– قابلیت تهیه خروجی از اطلاعات به فرمت csv جهت ورود به ایمیل و تلفن همراه

– قابلیت نصب و استفاده تحت شبکه

– قابلیت شخصی سازی محیط کاربری

– قابل استفاده در ویندوز های xp-vista 7 – 8 – 10 در همه نسخه های ۳۲و ۶۴ بیت

– قابل نصب بر روی تبلت های ویندوز ۱۰

– پشتبانی رایگان و مادام العمر

– محیط کاربری با الهام از سیستم طراحی۲۰۱۷ مایکروسافت

– قابلیت گذاشتن پسورد ورود برای جلوگیری از دسترسی کاربران غیر مجاز

در زیر تعدادی از تصاویر محیط این محصول را مشاهده می نمایید:

نرم افزار دفتر تلفن هوشمند

نرم افزار دفتر تلفن هوشمند

نرم افزار دفتر تلفن هوشمند

نرم افزار دفتر تلفن هوشمند

دانلود نرم افزار دفتر تلفن هوشمند

دانلوددانلود نرم افزار دفتر تلفن هوشمند بایوتک

رمز ورود پیشفرض برنامه عدد ۱ می باشد

ادامه نوشته

نرم افزار صندوق قرض الحسنه فامیلی بایوتک

 صندوق قرض الحسنه فاميلي بایوتک ، متشكل از اعضاي خانواده و فاميل ، ساكنین محله ها، صندوق های كارمندی و كارگری و هيئت های محلی به عنوان يك پديده اجتماعي چرخش سريع كليد كارگشايي در قفل تامين بخشي از نيازهاي مالي و اضطراري براي اعضای آنهاست . اين صندوقها كاغذ بازی های متداول، معرفی ضامن و زمان بری های گاه چندین ماهه براي طی شدن مراحل كار در منابع رسمي پولي را ندارند. مضاف اينكه پارتي بازي هم اساسا در فلسفه ايجاد اينگونه صندوق هاي قرض الحسنه جايي ندارد. تنها اعتماد، سرمايه معنوي و داد و ستد اين گونه صندوقها محسوب مي شود. تار و پود صندوق هاي قرض الحسنه فاميلي و محلي و صنفي، واقعيت مفاهيم همدلي و همت جمعي را برمي تاباند كه در معناي لغوي كلي چنين تعريف و مضموني دارد: خواستن چيزي خواه پول و خواه غير آن در چارچوب ارتباط نيكو و اخلاص عمل در معاشرت و داد و ستد با ديگران و در نهايت پس دادن آن.


صندوق قرض الحسنه فاميلي از طرف گروه نرم افزاری بایوتک جهت حسابداری رایگان صندوق هاي فاميلي طراحي گرديده است و كليه حقوق معنوي آن براي پديدآورنده آن محفوظ مي باشد.
هر صندوق فاميلي براي انجام خدمات خود مراحلي را انجام مي دهد كه هر يك در فرمهاي برنامه لحاظ شده است فقط در ابتدا يادآوري موارد كلي در اين رابطه مفيد مي باشد.
- در ابتدا اطلاعات كليه اعضاء بهمراه پس انداز اوليه آنها ثبت مي گردد.
- هر يك از اعضاء بطور ماهيانه مبلغي ثابتي را به پس انداز خود اضافه مي كنند.
- وامي كه به اعضاء پرداخت مي شود از موجودي صندوق كسر مي گردد و دريافت كننده ، مبلغ وام را بدهكار مي شود.
- براي پرداخت اقساط وام از طريق فرم مربوطه اقدام مي گردد.
- هزينه هاي ثبت شده نيز از موجودي كسر مي گردد.
- از طريق گزارش صندوق موجودي آن قابل رويت مي باشد.
- بهتر است گزارش صندوق در محدوده يك ماه چاپ شده و مانده ابتداي آن با مانده انتهاي ماه قبل مقايسه و بايگاني شود.


 

دانلود رایگان نرم افزار قرض الحسنه فامیلی بایوتک خانوادگی 

دانلود در ادامه مطلب...

ادامه نوشته

نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه

بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری موجود در کشور برای شرکت های کوچک و متوسط

نرم افزار اتوماسیون اداری 3ماه رایگان

نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه  با بهره گیری از تکنولوژی های روز به منظور مدیریت نامه های صادره و وارده شرکت ها و سازمان های کوچک و متوسط  طراحی شده است. گروه نرم افزاری بایوتک در اتوماسیون نگاه تمام تلاش خود را نموده است تا مجموعه ای بسیار کارآمد و در عین حال ساده را به مشتریان خود ارائه نماید و با توجه به رویکرد خود تصمیم به ارائه این نرم افزار ارزشمند با قیمتی بسیار مناسب و غیر قابل رقابت ، کرده است.

اتوماسیون اداری نگاه با بهره گیری از نظرات و تجارب کاربران و همت و تلاش برنامه نویسان آن همواره بصورت زنده و پویا خواهد ماند و گروه نرم افزاری بایوتک نسبت به ارائه آپدیت ها و بسته های بروز رسانی به بهترین شکل ممکن عمل نموده است و با ارائه آپدیت های کاملا رایگان برای نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه سعی دارد بهترین تجربه کاری را به کاربرانش ارائه دهد.

 

از مزایای شاخص نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

      ثبت نامه های وارده از طریق اسکنر یا بارگزاری فایل

      ثبت نامه های صادره در سربرگ های اختصاصی شرکت و در محیط واژه پرداز ورد

      ارسال پیام بین کاربران

      ایجاد کارتابل اختصاصی برای هر کاربر

      قابلیت مدیریت سطح دسترسی کاربران

      قابلیت ضمیمه نمودن هرنوع فایل به نامه های صادره ، وارده و پیام ها

      قابلیت تعریف ارجاعات مجاز برای هرکاربر

      تعریف امضای الکترونیکی برای هر کاربر

      قابلت دور کاری از طریق اینترنت

      قابلیت ثبت یادآوری برای خود و ارجاعات مجاز

      قابلیت بایگانی و دسته بندی مرتب نامه ها

      قابلیت تایپ نامه بصورت پیشنویس

      قابلیت پاراف نامه ها

      قابلیت درج اقدامات صورت گرفته نامه ها

      گزارشات مدیریتی

      قابلیت ارسال فاکس

 

 

به منظور مشاهده اطلاعات تکمیلی و دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه به ادامه مطلب مراجعه نمایید

دانلود / دریافت نرم افزار (نسخه ی سرور و کلاینت)

دانلود / دریافت نرم افزار (نسخه ی سرور و کلاینت)لینک کمکی

ادامه نوشته

کانال تلگرام گروه نرم افزاری بایوتک

کانال تلگرامی

با سلام

کاربران گرامی برای اطلاع از آخرین آپدیت ها و اعلامیه های گروه نرم افزاری بایوتک در خصوص نرم افزار های حسابداری و اتوماسیون اداری به کانال تلگرام ما بپیوندید.

biotechsoft2@

https://telegram.me/biotechsoft2

نرم افزار مدیریت خرابی رایانه های اداری

دانلود نرم افزار مدیریت خرابی کامپیوتر

امروزه با فراگیر شدن رایانه در همه ادارات کوچک و بزرگ و همچنین بهره مندی ادارات از سیستم اتوماسیون اداری می توان گفت که تقریبا همه کارکنان یک شرکت یا اداره دارای یک کامپیوتر شخصی هستند.و طبیعتا هر سازمان یا اداره دارای واحدی تحت عنوان فناوری اطلاعات می باشد که وظیفه تعمیر ، نگهداری و مدیریت رایانه های اداره را بر عهده دارد.

حال تصور کنید در شرکتی 50 کارمند وجود دارد و هرکدام هر روز مشکلاتی با کامپیوتر های شخصی خود دارند و برای رفع این مشکلات دائما با مسئول بخش فناوری تماس خواهند گرفت . جالب اینجاست که مشکل اکثر این افراد حیاتی و فوری است و همه نیز به این فکر میکنند که مسئول مربوطه بیکار نشسته است و باید با اولین تماس مشکل رایانه ای آنها را برطرف کند.

در برخی ادارات نیز این قسمت به بخش خصوصی واگذار شده و در پایان هر ماه باید گزارش کار این شرکت خصوصی برای پرداخت حق الزحمه در اختیار سازمان مادر قرار گیرد.

نرم افزار مدیریت خرابی رایانه های اداری بایوتک ، بصورت تحت شبکه به خوبی درخواست های تعمیرات را ثبت ، نوبت دهی ، مدیریت و کنترل می نماید. همچنین گزارشات جامع و ریزی از خرابی هر سیستم، خرابی سیستم های هر حوزه ی کاری و .... دراختیار مدیر نرم افزار قرار می دهد.

ما به عنوان برنامه نویسان این مجموعه توصیه می کنیم، مدیران بخش فن آوری اطلاعات ادارات حتی المقدور یکبار این مجموعه ارزشمند را دانلود، نصب و استفاده نمایند تا از مزیت های بی شمار این نرم افزار بهره مند گردند.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

تالار گفتگوی بایوتک

با سلام

با توجه به راه اندازی تالار گفتگوی بایوتک در تاریخ 1393/03/17

از کلیه کاربران محترم خواشمندیم از این پس به منظور پرسش و پاسخ ، درخواست آپدیت ها ، رفع ایرادات و هرنوع سوال و درخواست درخصوص نرم افزار های حسابداری قرض الحسنه خانوادگی و اتوماسیون اداری بایوتک پس از عضویت در انجمن موارد مورد نظر خود را از طریق تالار گفتگوی بایوتک اقدام نمایند.

 

با تشکر

گروه نرم افزاری بایوتک