حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

سوء تفاهم شده است...


http://s4.picofile.com/file/7866722896/476.jpg

حیف از نقش خیالی که توهم شده است
فرش تا عرش لگد خورده ی مردم شده است

زندگی عالی عالی ست، ولی در این بین
حال من مثل درختی ست که هیزم شده است!

در خودم حل شدم و کم شدم و دم نزدم
تا نگویند که محتاج ترحم شده است!

عشق انگشتر اعجاز سلیمان نبی ست
که در این زندگی بی هیجان گم شده است!

در پی ام آمده ای بیست و اندی سال است
زندگی! فکر کنم سوء تفاهم شده است!

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)

همیشه از حرمت، بوی سیب می آید
صدای بال ملائک، عجیب می آید!

سلام! ضامن آهو،دلِ شکسته ی من
به پای بوس نگاهت،غریب می آید

طلای گنبد تو، وعده گاه کفترهاست
کبوتر دل من بی شکیب می آید

برات گشته به قلبم مُراد خواهی داد
چرا که ناله "امن یُجیب" می آید...





پ.ن : اگه خدا بخواد داریم میریم پابوس امام رضا(ع)
         نایب الزیارة همتون هستم.....
         التماس دعا....

متولد مهرماه

با آرمان ازدواج
سمبل : ترازو
شعار : من تعادل را برقرار می کنم
ستاره حاکم : ونوس(زهره)
عنصر وجود : هوا
شخصیت : کاردینال
فلز وجود : مس درخشان
سنگ خوش یمن : الماس و اوپال
رنگ محبوب : بژ و قهوه ای
عدد خوش یمن : 6
گل محبوب : رز سفید
روز مبارک : جمعه