حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

اللهم عجل لولیک الفرج

وقتی ما میگوییم : خدا کند که بیایی


شاید او میگوید : "خدا کند که بخواهی"


اللهم عجل لولیک الفرج


چه بیهوده بزرگ شدیم...

بچه که بودیم

بستنی مان را گاز می زدند،

قیامت به پا می کردیم.

چه بیهوده بزرگ شدیم،

روحمان را گاز می زنند می خندیم!!!


شادی با چشم های خیس....

می گویند : شاد بنویس ...

     نوشته هایت درد دارند!

         و من یاد ِ مردی می افتم ،

              که با کمانچه اش ،

                  گوشه ی خیابان شاد میزد...

                       اما با چشمهای ِ خیس ... !!

دروغ

از اینکه به من دروغ گفتی ناراحت نیستم

از این ناراحتم که از حالا به بعد

دیگر نمیتوانم تورا باور کنم....


زندگی بهتر...

پرسیدم چطور بهتر زندگی کنم؟
با کمی مکث جواب داد:
گذشته‌ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر
با اعتماد زمان حال را بگذران
و بدون ترس برای آینده آماده شو
ایمان را نگهدار
و ترس را به گوشه‌ای انداز
شک‌هایت را باور نکن
و هیچ‌گاه به باورهایت شک نکن...

دوست و دشمن....


دشمنانت را فراموش کن،
تنها کسی که می‌تواند تو را به خاک سیاه بنشاند،
یک دوست کاملا مورد اعتماد است

"مایکل جی.تاکر"

متولدین فروردین ماه


نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس(مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس،یاقوت

رنگ محبوب : قرمز،صورتی روشن

عدد خوش یمن : 9

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه


گاهی...


گاهی از خیال من گذر می کنی ...
بعد اشک می شوی ...
رد پاهایت خط می شود روی گونه ی من...