حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

متولدین اسفند ماه

با آرمان تفویض
سمبل : ماهی
شعار : من باور دارم
ستاره حاکم : نپتون
عنصر وجود : آب
شخصیت : راوی
فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی
سنگ خوش یمن : زمرد
رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی
عدد خوش یمن : 7
گل محبوب : لی لیوم بنفش
روز مبارک : پنج شنبه


نظرات 3 + ارسال نظر
اورنگ جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ

خاطرات خوبی از اسفندیا ندارم...........

ایشالا از این به بعد همه ی خاطراتت خوب باشه

... شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

مغرور نیستم...

فقط نیازی به حرف زدن

با هر کسی را نمی بینم

از من نرنج...!

من نه مغرورم و نه بی احساس...

فقط دل خسته ام

دل خسته ازاعتمادی بی جا...

مرا که میشناسی؟!

خودمم...

مغرور نیستم !

خود خواهم، ولی پرتوقع نیستم !

رکم، ولی دروغگو نیستم !

ساکتم، ولی لال نیستم !

اگر برایت سنگینم

با یک خداحافظی خوشحالم کن

این روزها شیشه شدم...

زود می شکنم

اما، ناجور می برم !

من آدم سخت گیری نیستم

فقط...

آدم...سخت گیر می آورم

بی نشان دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ق.ظ

بنام خدا
روز مهندس مبارک
یادش بخیر ایستایی 1 و2 و مقاومت مصالح و....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد