حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

فلز متولدین آبان



متولدین آبان: آهن

در بین متولدین آبان آدم عصبی و بی قرارخیلی کم دیده می شود و این در اثر فلز درونی شخصیت آنهاست ٬ با وجود این آنها خیلی رقیق القلب بوده و نسبت به افراد ناتوان و درمانده خیلی دلسوز هستند. متولدین آبان هرگز هدیه یا محبت کسی را فراموش نمی کنند و فورا در جستجوی جبران آن برمی ایند.از طرف دیگر ظلم و بی عدالتی را نیز فراموش نمی کنند و در مقابل ان واکنش های متفاوتی را از خود بروز می دهند. به خانواده و روابط خانوادگی اهمیت زیادی می دهندو رفتارشان با کودکان ملایم و عطوفت آمیز است.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام
حالتون خوبه
انشالله ایام ب کامتون بشه
خیلی وقت بود به وبتون سر نزده بودم اهنگ وبتون به دلم نشست

پاتوقم تعطیلش شده

منتظر ماه اذر هستم نه به خاطر فلزش
منتظرم به خاطر اینکه اذر ماه اخریه که خدمت میکنم و از اردبیل و پادگان و ادماش و جاده های اردبیل و تهران تبریز راحت میشم
موفق باشید

سلام ممنون
شما خوب هستید؟!
چرا تعطیل شده؟؟
والا من ک به وب خودمم سر نمیزنم گرفتاری اجازه نمیده
انشاالله زودتر بگزره این یه ماه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد