حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

خدایا ...

خدایا...


هیچگاه از تو نخواهم خواست که به بلا و امتحان و مصائب دچارم نسازی...


خونم که از دیگران رنگین تر نیست...


ولی از تو میخواهم که صبر و توانش را به من عطا کنی و باز هم در کنارم بمانی...


از یادم نمیبرم که :


همیشه توجه اطرافیان به ما، در زمان بیماری بیشتر از زمان صحت ماست...


تو که جای خود داری...


      

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ http://89150340.blogfa.com

سلام
خوشمان امد
واقعا زیبا بود مخصوصا قسمت اخرش
ب پست جدید من ربط داشت

سلام
ممنون...

هنگامه یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

با ارزش ترینها این نیست که چه چیز داریم،این است که چه کسانی را داریم... وجودت را سپاس.

سلام عزیزم

سلام عزیزم
ممنونم هنگامه جونم

هنگامه یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

اشک در چشمان من دریای غم دارد به دل.
خنده برلب می کنم تا کس نداند راز دل.

واما :
من خدایی دارم که در این نزدیکی است
نه در آن بالاها
مهربان، خوب، قشنگ ...
چهره اش نورانیست
گاه گاهی سخنی می گوید
با دل کوچک من
ساده تر از سخن ساده من
او مرا می فهمد
او مرا می خواند
او مرا می خواهد
او همه درد مرا می داند ...
یاد او ذکر من است در غم و در شادی
چون به غم می نگرم
آن زمان رقص کنان می خندم ...
که خدا یار من است
که خدا در همه جا یاد من است
او خدایست که همواره مرا می خواهد
او مرا می خواند
او همه درد مرا می داند...

ممنون هنگامه جون خیلی قشنگ بود

خلوت دل شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.chatrabi.blagfa.com

اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند، ولی مهربان باش.

اگر موفق باشی دوستان دروغین و دشمنان حقیقی خواهی یافت، ولی موفق باش.

اگر شریف و درستکار باشی فریبت می دهند، ولی شریف و درستکار باش.

آنچه را در طول سالیان بنا نهاده ای شاید یک شبه ویران کنند، ولی سازنده باش.

اگر به شادمانی و آرامش دست یابی حسادت می کنند، ولی شادمان باش.

نیکی های درونت را فراموش می کنند، ولی نیکوکار باش.

بهترین های خود را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.

و در نهایت می بینی هر آنچه هست همواره میان « تو و خداوند» است نه میان تو و مردم.



دکتر شریعتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد