حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

سال نو مبارک...


یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند


یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند


یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم


که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد


یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم


چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش


سال نو بر همه مبارک...

نظرات 5 + ارسال نظر
mahdi جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.fanni.rzb.ir

سلام.وبلاگ خوبی دارین تبریک میگم.در صورت تمایل به تبادل لینک ما رو با عنوان "سوالات و جزوه های رشته های فنی" و آدرس"www.fanni.rzb.ir" لینک کنید.در قسمت نظرات وبلاگ ما خبر بدین تا به سرعت شما نیز لینک

افزایـش بازدید سایت و بهبود رتـبه الکسا جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:42 ب.ظ http://iprank.ir

سلام دوست من عیدت مبارک ...
وب قشنگی داری بهت تبریک میگم...
آیا حیف نیست بازدیدت اینقد کم باشه و این همه زحمتت به هدر بره ؟؟؟؟
اگه از بازدید وبت نارحتی و میخای رایگان بازدید وبتو افزایش بدی بیا به سایت من(آی پی رنک).
با عضویت ساده در آی پی رنک هم رتبه الکسای وبتو بهبود میبخشی و هم وبتو رایگان پر بازدید میکنی ...
همینطور میتونی با کسب امتیاز ، کسب درامد کنی...
برای اینکه بیشتر با آی پی رنک آشنا بشی پیشنهاد میکنم بیای به سایت و اخبار سایت رو بخونی...
جوایزی برای کاربران فعال در نظر گرفته شده که میتوانید با مراجعه به اخبار سایت مشاهده نمایید...
منتظر حضورت هستم ، حتما بیای ها ...
بعد از عضویتت میتونی از لینک زیر مجموعه گیری که داری دوستاتو دعوت کنی به آی پی رنک و 20 درصد از امتیازاشون رو برای خود داشته باشی(اینو یادت نره که با دعوت دوستات هم امتیاز میگیری ،هم کسب درآمد میکنی و هم کمک به آی پی رنک برای گسترشش میکنی).
موفق باشی ...
www.iprank.ir

هنگامه چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

سالی پر از شادکامی و شکوه و سلامتی برات آرزو دارم

منم امیدوارم به همه آرزوهای قشنگت برسی و همیشه سالم و سلامت باشی

هنگامه چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خواهری یه لحظه فک کردم هنگامه ی با ادب اینجا نیومده خیلی خجالت کشیدم ..ولی کامنتم و توی یه پست دیگه ات پیدا کردم

حالا اینجا هم برات این کامنت تو میزارم ک ببینی من چقدرررررررر با ادبم

شما گلی هنگامه جونم
خیلی دوستت دارم عزیزم

هنگامه چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

سلام

این عید سعید باستانی و به شما و خانواده ی محترمت تبریک میگم ایشالا سالی پر از برکت و سلامتی و شادی در پیش رو داشته باشی

از طرف هنگامه ی مودب

سلام هنگامه جونم
عید شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی و همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد