حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

فلز متولدین اردیبهشت



متولدین اردیبهشت : مس


فلز ماه اردیبهشت مس است که رسانای برق و گرماست و بعد از گذشت سالها همچنان درخشان باقی می ماند. در زندگی خانوادگی حاکم ورئیس است و هیچکس جرات ندارد آرامش او را بر هم زند. او مانند زمان صبور است و مانند جنگل عمیق ٬ واز چنان قدرتی برخوردار است که قادر است کوه را جابجا کند ولی آدمی لجوج و یکدنده است. این افراد معمولا از چیزهای کوچک خوششان نمی آید واز همین رو دلبستگی خاصی به عشق پایدار و ثروت دارند.


نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ب.ظ http://89150340.blogfa.com/

سلام

یه چت روم زدم مخصوص دانشجویان و مهندسین عمران ممنون میشم دیدن کنید و استفاده کنید
این نکته باید ذکر کنم که هدف از ایجاد چت روم گذراندن وقت و سرگرمی نیست

میشه اینطور گفت که هدف ایجاد محیطی برای چت کردن علمی و تخصصی درباره عمران و ساختمان هستش

اگه بازدید ها بالا باشه و استقبال خوب باشه محیط سایت و قابلیت های سایت افزایش میدم

اینم ادرس سایت:civichat.tk ( سیویل چت )
اگه سیویل چت و لینک کنید و اگه امکانش هست در پست های جدید وبلاگتون سیویل چت معرفی کنید
با تشکر

سلام
خیلی خوب بود موفق باشد چشم لینک کردم

بهزاد پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام
دو سه باری رفتم سیویل چت و چک کنم دیدم که با اسم اس اس وارد شدید
خبری بود یا فقط خودتون بودید
فعلا خبری نیست
اگه خداب خواد و طرحایی که دارم جواب بده به زودی از این وضعیت خارک میشه

من خودم یه بار بیشتر نتونستم انجا چت بکنم اون هم اتفاقی سه نفر ان بویدم و خوشبختانه هر سه نفر اشنا بودیم و چت هم علمی بود
خیلی چسبید

سلام
من هردفعه که سر زدم کسی آنلاین نبود

اورنگ یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:37 ق.ظ

احوال انسیه بابا؟

سلام عزیزم
آدرستو گم کردم دوباره
دلم برات خیلیییییییی تنگ شده

اورنگ چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ب.ظ

منم همینطور عزیزم... دلم یه ذره شده برات عجقم
آهنگ وبلاگت داغانمان کرده!
وبلاگت چرا داره گریه میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گریه نیست!! بارونه
من عاشق این آهنگم خیلی دوسش دارم خییییییلیییییی
در اولین فرصت بهت زنگ میزنم سرم خیلی شولوغه

هنگامه یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ب.ظ http://http://hengameharjomand.blogsky.com/

گفتم که لبت گفت مکیدن دارد

گفتم سخنت گفت شنیدن دارد

گفتم که چو جامه از تنت بر گیرم

گفتا حکایتی است که دیدن دارد[نیشخند][چشمک]

این از اون کامنتاس ک ربودم [نیشخند]

مرسی عزیییییییزم
راستی هنگامه جون هرچی واست کامنت گذاشتم تایید نمیشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد