حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

فلز متولدین مرداد


متولدین مرداد: طلا

متولد مرداد در دوستی بسیار وفادار است و درموقع دشمنی آدم منصف و قدرتمندی است . او چه ساکت باشد ٬ چه خودنما ٬ فردی خلاق ٬ مبتکر و قدرتمند است . چون او از طلای خالص است به همین دلیل ما ٬ گاهی خودخواهی ٬ تکبرو تنبلی او را نادیده می گیریم .متولدین مرداد در مورد پول هیچگونه احتیاطی به خرج نمی دهند ٬ بسیار ولخرج هستند و حتی اگر پول زیادی نداشته باشند شیک می پوشند و زندگی شان لوکس است و برای تفریح و سرگرمی خود زیاد خرج می کنند. اگر کسی از آنها پول بخواهد به او می دهند و اگر نداشته باشند از دیگری قرض می کنند و به او می دهند.
 

نظرات 4 + ارسال نظر
بازی دخترانه آنلاین پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.abartazeha.ir/onlinegames/girls-games/

به سایت ما سر بزنین.
http://www.abartazeha.ir//

نادم پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:07 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

گاهی وقتها حرف میزنم

ساعتها حرف میزنم

درددل می کنم

فریاد میزنم

اما فقط نگاه می کنند

نگاه می کنند و می گویند:

"پس چرا ساکتی؟! "

و من تازه یادم می آید که این آدمها زبان نگاهم را نمی دانند!

کاش می دانستند از نگاه این زن نباید ساده گذشت!

هنگامه جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

کاش می فهمیدی برای این که تنهایم تو را نمیخواهم؛
برعکس
برای این که میخواهمت؛
تنهایم …!

هنگامه جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ب.ظ

دوتا مردادی دارم

چندی نبودم ار حالا اگه خدا بخواد هستم دلتنگتون شده بودم شدید

سلام هنگامه جون منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد