حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

اعتماد

و عجیب است که پس از گذشت یک دقیقه به پزشکی اعتماد می کنیم ،

بعد از گذشت چند ساعت به کلاهبرداری !

بعد از چند روز به دوستی ،

بعد از چند ماه به همکاری ،

بعد از چند سال به همسایه ای ...

اما بعد از یک عمر به خدا اعتماد نمی کنیم !



نظرات 11 + ارسال نظر
فریده چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ http://ferimoti.blogsky.com

عطیه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام

قشنگ بود.

مرٍثی

سلام عزیزم
خواهش میکنم

اورنگ پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام.

آره راس میگی!
ما هنوز بعد چندسال به خدا اعتماد نکردیم.

وای بر ما...

مرسی خیلی خوب بود.

سلام جیگرم
خوبی از خودته

هنگامه جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خدایا تقدیر من رو درست کن قسمت آسفالتش افتاده تو دهن من
حالا فهمیدی چرا

جوجو یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

وا!
اورنگ نگفته که تو خوبی!
گفته متنت خوبه!
تو چرا گفتی خوبی از خودته؟
فک کنم از فردا بگی نمیخواد دیگه کامنت بذاری
من همینم دیگه
دوست دارم کل بندازم

نه بزار کل کل دوست دارم

جوجو دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

خب جواب بده دیگه چرا گفتی خوبی از خودته؟

ریحانه جون با اسم خودت کامنت بزار!!!!
گفتم خوبی از خودته چون خیلییی خوبه که همه چیزو خوب میبینه؛خوب میدونه؛ خوبِ خوبِ خوب....
توام خوبی عزیزم
دیگه با اسم جوجو کامنت نزاریا!!!!

جوجو دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ

میدونی نمیتونم
من کلمه جوجو رو دوست دارم
این که معلومه من خوبم اگه خوب نبودم خوبایی مث تو دورم نبودن
میدنی سال آخریه میخوام کل بندازم البته در حدش

باشه
تو همش بلدی منو اذیت کنی!!
با اسم خودت نظر بزار!!
نکنه اسمتو دوست نداری؟؟؟؟؟؟؟؟

بی نشان دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ http://bineshan70.blogfa.com

سلام
باشه دیگه با این اسم کامنت نمیذارم با وجود اینکه این کلمه رو خیلی دوست دارم آخه قبل تو یکی دیگه به من میگفت جوجو ومن باهش یاد خاطره های خوبی دارم ولی حالا که تو میخوای باشه

حالا چرا ناناحن میشی!!؟؟
اصلا با هر اسمی که میخوای کامنت بزار

آسی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ق.ظ

دوست عزیز
برای اعتماد به خدا کافیه اون چیزی رو که خواسته ما هم بخواهیم.
مثلا وقتی میگیم خدا قربونت برم واقعی باشه نه تا یه فشار روحی برامون پیش اومد از کوره در بریم و آرزوی چیزی رو بکنیم که خدا دوست نداره
ما اعتقاد به خدا داریم اما دلتنگ میشیم در حالیکه باید راضی به رضای خدا باشیم یعنی ببینیم خدا چی دوست داره ماهم اونو دوست داشته باشیم حتی اگر به ضرر ما و موافق میل ما نباشه.همیشه هم برای هم دعای عاقبت بخیری و خوشبختی کنیم.
به شما حسودیم شد
شما دوستان خوبی برای هم بنظر میرسید همیشه باهم و خوشبخت باشیدانشاالله
خواهر کوچولوی شما آسیه
بازهم میام خدمتتون

سلام عزیزم
خوش اومدی!!
منم عین دوست خودت بدون

بی نشان سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ http://bineshan70.blogfa.com

نه دیگه وقتی تو دوست نداری مگه روانیم
میدونی که من مث تو لجبازم

بی نشان سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://bineshan70.blogfa.com

سلام آسیه جون
شما هم میتونی تو گروه دوستی ما باشی
خیلی خوشحال میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد