حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

بی صدا شکستم...


بـــرای بـــعضی دردها...


نـــه می توان گریــــه کرد ، نــــه مـی توان فریـــــــــاد زد ... !


بــــرای بـــــــــــعضی دردها ...


فـــــقط می توان نــگاه کرد و بی صدا ،


شـــــــــ ـــــکـــــــــــ ـــــــــــســـــــ ــــــــــت ... !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
اورنگ چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ http://0rang.blogfa.com

الهی من دور تو بگردم!
چرا این روزا این شکلی شدی تو...

با من حرف بزن.
ما هیچکدوم طاقت دیدن اشکاتو نداریم.

مرسی عزییییزم
این روزها تلخ میگذرد،دستم میلرزد از توصیفش!!
همین بس که:
نفس کشیدنم در این مرگ تدریجی،مثل خودکشی است با تیغ کند...

دیگه قول میدم نذارم بغضم بشکنه!!
اون روز واقعا دیگه تحملشو نداشتم!! داشتم خفه میشدم!!
از همتون معذرت میخوام!! همه رو نگران کردم!!

عطیه چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ http://afsaran313.blogfa.com/

خدارو شکر
من فک کردم "درد" ات از اون "بعضی درد"هاس

آخه هم گریه کردی هم آرومکی داد زدی....

شوخی کردم!!

در کل اینو بگم که::
رادمردی را گفتند
پندمان ده
که در شادی غمگین
و
در رغم شادمان کند
گفت:
" این نیز بگذرد"

زمین....
خمیازه ای بکش به زیر پای من...!!!
فقط همین....

بی نشان(تاآخربخون) جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

be name khoday mehraboon
salam
midooni narahatie ma az chie?
az ine k to mikhay hamechi ro too khodet negah dari bedoone inke hal beshe
age to bekhay joloy ma ham khodeto khali nakoni k az beyn miri
man az to khahesh mikonam k joloy ma rahat bash
man az tarafe khodam ghol midam k dige naporsam chi shode(albate ta y hafte k khodet gofti). ama nc faghat y chi behet migam inke ba zendegie khodet bazi nakon
man vase to y tajrobe am k y sale tamam vase chizi gerye kardam k be nazare khodam kheli mohem bood vali baghie k az biroon mididan har chi goftan inkaro nakon goosh nadadm akharesh k chi ??!!!
man moondamo y donya pashimooni age oon rooza man be jay ehsas mantegh ro varede zendegim mikardam alan pashimoon naboodam age be harfe baghie miraftam zendegim tore digei ragham mikhord...
narahati o geryey ziyad mesle mavad mimoone k avalesh shayad benazar khoob bashe ama avarezesh y omr zamingiret mikone
اما من با این وجود خدا روشکر میکنم که گرچه دیر به راه حل رسیدم اما رسیدم ولی تو این کارو نکن...

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد