حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

به سوی ساحلی دیگر....



به دریا می زنم! شاید به سوی ساحلی دیگر

مگر آسان نماید مشکلم را مشکلی دیگر

من از روزی که دل بستم به چشمان تو میدیدم

که چشمان تو می افتد به دنبال دلی دیگر

به هر کس دل ببندم بعد از این خود نیز میدانم
به جز اندوه دل کندن ندارد حاصلی دیگر

من از آغاز در خاک نَمی از عشق می بینم

مرا می ساختند ای کاش ، از آب و گِلی دیگر

طوافم لحظه ی دیدار چشمان تو باطل شد

من اما همچنان در فکر دور باطلی دیگر


به دنبال کسی جا مانده از پرواز می گردم

مگر بیدار سازد غافلی را ، غافلی دیگر


                

                                   فاضل نظری

نظرات 7 + ارسال نظر
هنگامه دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

عیدت مبارک عزیزم

عید شما هم مبارک هنگامه جوووون

بی نشان دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

عیدشما مبارک
دمب شما سه چارک
شعرت فوق العاده بود

قربون شما عسیسم
عید شما هم مبارک....

نصیبه سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

فوق العاده بود پستت!

هم شعرت خیلی خوب بود هم عکست..

مرسی

راستی عیدتم مبارک عشقم

عید شما هم مبارک عزیییییزم
لطف داری نصیبه جوووووون

عطیه سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ

عید مبارک!

شعرای فاضل نظری رو دوست دارم!

عید شما هم مبارک....
عاشششششششقشم...

مریم سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ

عالی بود پر از مفهوم با برداست آزاد!

من از آغاز در خاک نَمی از عشق می بینم

به دنبال کسی جا مانده از پرواز می گردم

مرسی مریم جوووووون

عطیه سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

به جان خودم لحن بیان این نازلی زیادی آشناس!
فک کنم بشناسمش

راست میگییی؟؟؟؟؟؟؟؟
خب به منم بگوو دیگه!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

کسانی که در عشق عاقلند ، بیشتر عاشقند و کمتر حرف میزنند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد