حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

اللهم عجل لولیک الفرج

روزی هزار بار دلت را شکسته ام
بیخود به انتظار وصالت نشسته ام

هر بار این تویی که رسیدی و در زدی
هر بار این منم که در خانه بسته ام

هر جمعه قول می دهم آدم شوم ولی
هم عهد خویش هم دلت شکسته ام



نظرات 7 + ارسال نظر
نصیبه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

همه گویند این جمعه بیا
اما درنگی کن...
از این که باز عاشورا شود تکرار می ترسم...

بی نشان جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

چه کسی میداند؟
شاید آن شادترین لحظه ما در راه است
برای تعجیلش یک صلوات هدیه کنید

هنگامه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

عادت نــــدارم درد دلم را ،
به همـــه کس بگویم ..! ! !
پس خاکـــش میکنم زیر چهره ی خنــــدانم... ،
تا همـــــه فکر کنند
نه دردی دارم و نه قلبــــــــــی ...

ایشالا نه دردی داشته باشی نه غمی نه غصه ای

عطیه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

آخ گفتی!!!!!

به تو چه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

ای داد بی داد

بعله

مریم شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ

نصیبه خانم چقدر قشنگ گفتی:اما درنگی کن از این که باز عاشورا شود تکرار میترسم............
یار من! یوسف نیا!
این جا کسی یعقوب نیست!
لحظه ای چشمانمان از دوریت مرطوب نیست!
ای گل زیبای من!
از غربتت اشکی نریز نازنین!
اینجا خدا هم پیشمان محبوب نیست!
نو بهارم! در فراغت هیچکس محزون نشد!
منجی انسانیت !اینجا شرایط خوب نیست!
گرچه در هر جمعه ای زیبا دعایت میکنیم:
این دعا ها بر زبان است جنسشان مرغوب نیست!!!

هنگامه یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

مرسی شدم از پاسخت عزیزم

خواهش میکنم عسیسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد