حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

دلم برایت تنگ است!!!


خنده ام می گیرد وقتی پس از مدت ها بی خبری بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری


می گویی:دلم برایت تنگ است.


یا مرا به بازی گرفته ای


یا معنی واژه هایت را خوب نمی دانی...


دلتنگی ارزانی خودت.


من دگر دلم را به خدا سپرده ام



نظرات 7 + ارسال نظر
مه بانو دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

دلتنگی ارزانی خودت.

من دگر دلم را به خدا سپرده ام..

اورنگ سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

انسیه جونم دلم برات خیلی تنگ شده جوجو!

سلام عزیزم
منم همینطور

بهروز چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ http://mohabat17.blogfa.com

تو همانی که روزی با پاهایت آمدی

و نماندی و رفتی!!!

و من...

من همانم

که روزی با دلم آمدم و ماندم و ماندم[گل]

هنگامه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خــدایـــــا:
بُـت بود، بـُـت شکـن فــرستادی !!!
مــن پر از بغــضم ،
بغـض شکـن هــم داری؟؟؟

هنگامه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

هیچ کجا جز خواب روی

شانه هات....

امنیت را معنا نمی کند برایم!

اعتراف میکنم همه چیز زیر سر من است..
وقتی سرم روی شانه های توست...

عین کاف شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

چرا؟؟؟!!!!

مه بانو شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

ناناحن نباش!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد