حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

به یاد بیار...


وقتی دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوستت داره...



وقتی ناامید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی...



وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه...



وقتی دلت خواست از غصه بشکنه به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخته...



وقتی چشمات تهی از تصویرم شد به یاد بیار کسی رو که حتی توی عکسش بهت لبخند میزنه...



وقتی به انگشتات نگاه کردی به یاد بیار کسی رو که دستای ظریفش لای انگشتات گم میشد...



وقتی شونه هات خسته شد به یاد بیار کسی رو که هق هق گریش اونها رو می لرزوند...




نظرات 12 + ارسال نظر
خرید اینترنتی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

marjan یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ

دلتنگ که میشوم ...
در خیالم بارها و بارها ظهور می کنی،
سکوت که میکنم، در ذهنم زمزمه ی عشق می شوی،
نمی دانم ...!!
من کدام قلب را شکستم ؟؟
و کدام امید را نا امید کردم ؟؟
کدام خواهش را نشنیدم... و کدام احساس را له کردم ؟؟؟
و به کدامین دلتنگی خندیدم ؟؟
که این گونه دلتنگم ....

مرجان جونم تو انقد خوبی که نه تا حالا قلبی رو شکستی
نه امیدی رو نا امید کردی
نه احساس کسی رو نادیده گرفته
و نه به درد کسی خندیدی
تو خییییلییی خوبی عزییییزم

del+tangi دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ق.ظ

na

هنگامه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ق.ظ

گرمایی بوده ام همیشه
ولی
بین خودمان بماند
سرمایی میشوم
وقتی پای اغوش او درمیان باشد

آره واقعا

هنگامه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ق.ظ

گـاه دلـتـنـگـی آدم را خـفـه مـی کـنـد

زیـر پـتـویـی کـه انـتـهـا نـدارد اشـک هـایـش . .

خـرسِ کـوچـکِ کـودکـی هـایــش را در آغـوش مـی گـیـرد ؛

سـعـی مـی کـنـد اشـک بـریـزد تـا شـایـد آرام شـود . .

بـعـد هـم صـورتـش را پـشـت عیـنـک دودی پـنـهـان مـی کـنـد

و بـاز لـبـخـنـد مـی زنـد . .

گـاه دنـیـایِ آدم خـیـلـی سـریـع بـه انـتـهـایـش نـزدیـک مـی شـود .....

خدانکنه تو دل تنگ بشی عسیسم

خرید اینترنتی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام
لینک شما ثبت شد.
باتشکر

marjan دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

شما خودت خیییییییییییلی خوبی عزیزم،
مرسی از لطفت،
من خیلی خوشحالم ... با کسی سبزتر از عشق
رفاقت دارم ...

اورنگ دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

گاها هم اگر دلتنگ شدی باید در گوشت و دلت و چشمت و همه چیزت را بگیری که نشوند صدای دلتنگی را...

که بهانه گیری نکنند این ها....

البته این برا شما نیس عزیزم

عین.کاف سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

ای بابا....

هنگامه پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ

هر روز خط خطی هایمـ ، بــی معـنی تر از دیـروز می شونـد... !

جز خـودم ، هر کس بــخوانـد، خـنـده اشـ مـی گیـرد... !

اما ...
من هر کلمہ را بـا بـغض راهـی کاغذ مـیکنم


ببین هنوز هم دلتنگم

دلتنگ نباش عسیسم

دلتنگ پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام
متن زیبایی بود
و پر از دلتنگی
افتخار میکنم که دلتنگم و دلتنگی درد نیست
شاید دلتنگ بودن یه .....

سلام
ممنون
وقتی دلتنگ میشویم تاوان لحظه هایی را پس می دهیم که دل میبندیم...

رهگذر جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

دلتنگت شده ام....همین...

منم خیلی دلم تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد