حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

متولدین شهریور ماه

بالغ طبیعت

سمبل : باکره(فرشته)

شعار : من تجزیه و تحلیل می کنم

ستاره حاکم : ولکان و مرکوری

عنصر وجود : خاک

شخصیت : راوی

فلز وجود : پلاتین

سنگ خوش یمن : عقیق سبز

رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری-سبز و نقره ای

عدد خوش یمن : 5

گل محبوب : forgetmenot

روز مبارک : چهارشنبه


نظرات 9 + ارسال نظر
غریبه آشنا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

به نام خدا
سلام
شما معمولا،طالع بینی های متولدین ماه ها رو میذارین،میدونم متولدیت فصل های مختلف ویژگی هایی رو دارن و تولد هر فرد در اون زمان از سال تاثیرهایی در فرد داره.اما چقدر این ها صحیح هستش،و اینکه ما خودمون رو تابعی از این طالع بینی ها در بیاریم،و یا نوشته هایی که بعضا علت و اساس علمی هم ندارن.
خیلی وقت ها من طالع بینی های متولدین ماه ها رو در مجله ها(مثل موفقیت) می خوندم،البته همه رو می خوندم،خیلی وقت ها نوشته های تکراری برای همه متولدین نوشته میشد،اما بیشتر مطالب روانشناسی بودن که همه اونها حرف های خوبی بود که اگر شخصی کتاب ها یا به روانشناسی مراجعه کنه همین توصیه ها رو که در قالب طالع اومده میشنوه
البته این نظر من هستش.اما اگر من اشتباه میکنم و ممکنه در مورد طالع توضیح بدین.ممنون

سلام
من طالع بینی ها رو فقط برای سرگرمی میخونم و به این معتقدم که طالع و سرنوشت ما دست خداست و با خواست و اراده ی خدا قابل تغییره!!!
این چیزی هم که اینجا میزارم اسمشو نمیشه طالع بینی گذاشت
طبق صور فلکی و ستاره و... است
و صرفا جهت سرگرمیه فقط همین

محب رهبر جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.atreafak1414.blogfa.com

سلام به شما همسنگر عزیز
بعد از مدتی امام رضا(ع) مارو قابل دونستن و دعوتمون کردند
من یه مدتی نیستم
خوبی بدی چیزی دیدید حلالم کنید
اگه قابلم بدونید نائب و زیاره ی همتون هستم
یا علی

سلام دوست عزیز
امیدوارم سفر خوبی داشته باشید
التماس دعا...

هنگامه شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

شهریوری ندارم توی خونواده

ایشالا اضافه بشه بهتون

هنگامه شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

این روزها...دلم...اصرار دارد فریاد بزند ....!
اما ....من جلوی دهانش را ...میگیرم...!
وقتی میدانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد ...!
این روزها من...
خدای سکوت شده ام ...!
خفقان گرفته ام....
تا...
آرامش اهالی ِ دنیا .... خط خطی نشود....!!!!

ممنون هنگامه جون خیلی قشنگ بود...

غریبه آشنا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

به نام خدا
سلام
بسیار عالی
ممنون از پاسختون

سلام
خواهش میکنم...

* یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

دیگر دلم اصرار به ماندن نمی کند
هیچ چیز در من نیست،جز مشتی تصویر و خاطره که می گذارم در صندوقچه ... کنار همه رفته ها،
نه اشکی، نه بغضی،نه حتی نگاه لرزان نگرانی که از تکرار همه ی اینها خسته ام..
این یک بار می خواهم مستقیم خیره شوم به چشمانم و بگویم این رفتن برگشتنی ندارد،
من برای تو صبر زیادی کردم،
من برای تو ارزشمندترین داشته هایم را خرج کردم
اما ببخش دیگر ....

من باور نکردم شنیده هایم را ...
اما تو باور کن که من خوشبختم و به بخت خویش خوش خیال می خندم،
باور کن می روم... و دیگر به هیچ هوایی برنمی گردم
حتی آفتابی ترین هوا هم گرمم نمی کند...
بس که این جا سرد است،
هوای عاشقی هایم حواله به همان دلتنگی های گاه و بیگاه،بگذار فقط خاطره باشند
دلم می خواهد آنقدر در رفتن فرو روم که راه بازگشت را گم کنم... و دور شوم و دور شوم،

می بینی ؟؟!
از اندوهگین بودنم که فاکتور بگیری، انگار حالم خوب است...

دختر شهریور سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.bineshan15.blogfa.com

بنام خدا

خدا بر شانه های کوچک انسان دست گذاشت وگفت :" یادت می آید تو را با دوبال و دوپا آفریدم؟ زمین و آسمان هر دو برای تو بود. اما تو آسمان را ندیدی . راستی عزیزم، بال هایت را کجا جا گذاشته ای؟"
انسان دست بر شانه هایش گذاشت و جای خالی چیزی را احساس کرد . آن وقت رو به خدا کرد وگریست...

سلام عزیزم
تولدت پیشاپیش مبارک

دختر شهریور سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.bineshan15.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنون عسیسم

mehrabkamali شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ http://mehrabkamali.blogsky.com

salam dooste khoobam
mamnoonam az nazaret
in daddi ke migid 35 sale hamrahame va 35 sale ke tanham
kasi nist ta oghianoose delamo behesh hadie bedam
va az oon bad tar ine ke hichkasi nist ta delamo bavar kone!!!

سلام...
ایشالا یه همراه خوب پیدا میکنید

فاصله تو تا آرزوهایت به اندازه فاصله زانوهایت تا زمین است
همین که در پیشگاه خدا زانو بزنی به آرزویت خواهی رسید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد