حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

عروسک...



دختر کوچک به مهمان گفت:میخوای عروسکهامو ببینی؟


مهمان با مهربانی جواب داد:بله.


دربین اونا


یک عروسک باربی هم بود.


مهمان از دخترک پرسید:کدومشونو بیشتر از همه دوست داری؟


... و پیش خودش فکر کرد:حتما "باربی".


اما خیلی تعجب کرد وقتی که دید


دخترک به عروسک تکه پاره ای که یک دست هم


نداشت اشاره کرد و گفت:اینو بیشتر از همه دوست دارم.


مهمان با کنجکاوی


پرسید:این که زیاد خوشگل نیست!


دخترک جواب داد:


آخه اگه منم دوستش نداشته


باشم دیگه هیشکی نیست که باهاش بازی کنه و دوستش داشته باشه ،


اونوقت دلش میشکنه ...

نظرات 17 + ارسال نظر
paeeze پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ http://paeeze.blogsky.com

kheili qashng bood ey kash maham yadbegirim be zibai haye zaheri deol nabandim ama bayad havasemonam bashe tarahom nadashte bashim
behem sar bezan

mehrab kamali پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ب.ظ http://mehrabkamali.blogsky.com

salam
kheili ghashang neveshti
movafagh bashi

سلام
ممنون از لطفتون

کیهان پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ http://funnysmile.ir

سلام.

وب زیبایی دارید.

خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی و نظر خودت رو بگی.

Funnysmile.ir

سلام
ممنون

marjan پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

فرق است میان دوست داشتن و داشتن دوست؛
دوست داشتن امری لحظه ایست؛
ولی داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است ....

آره مرجان جون منم یکی از اون دوستای خوبو دارم که خیلی ام دوسش دارم
اسمشم مرجان جووووووونه

غریبه آشنا پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

به نام خدا
سلام
خیلی خیلی زیبا بود و پر معنی
واقعا زیبا بود

سلام
ممنون

دختر شهریور جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.bineshan15.blogfa.com

بنام خدا
سلام
آخی ، عزیز دلم چقدر واقعا یه آدم میتونه با احساس ومهربون باشه
وعوضش چقدر میتونه مثل تروریست ها سنگدل باشه و بویی از انسانیت نبرده باشه
دلم بحال مردم سوریه مخصوصا بچه های مظلوم و بی گناه میسوزه

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
آره واقعا تاسف باره

marjan جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

مرسی خانم
منم خیلی دوستت دارم عزیزم،و برای داشتن دوستان گلی مثل شما از خدای مهربون سپاسگزارم،
انسیه جان
همیشه در بهترین زوایای قلبم خواهی ماند،آنجا که فقط جاودانه ها میمانند...

همیشه داشتن بهترین ها به آدم غرور خاصی میده،من مغرور ترینم چون تو بهترینی...

* شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ق.ظ

عشق یکرنگی تقاضا میکند، این روشن است؛
ورنه شمع آتش چرا زد همچو خود پروانه را ....

سرزنش هرگز مکن در عاشقی پروانه را
صحبت از عقل و خرد جانا مکن دیوانه را....

اورنگ شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ق.ظ

احیانا اون مهمونه خودت نبودی؟ با اون قلب مهرونت؟

انسیه ینی تو کفتما...
تو چرا انقد با داداشت فرق داری؟
از همه لحاظ!
ینی اون روز که دیده بودمش تا ۱ ساعت دهنم باز بود!

چرا؟؟
مهدی مگه چجوریه؟؟
اونم احساساتیه ولی چون مرده تو ظاهرش معلوم نیست!!
حالا زنگ میزنم برام تعریف کن

هنگامه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ

ای الهی قربون اون دلش برم ک اینقدر مهربونه

آره
آدمای مهربونو خیلی دوس دارم
ولی حیف آدما هرچی بزرگتر میشن نامهربون تر میشن

هنگامه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

گاهی وقتها از نردبان بالا میرویم تا دستهای خدا را بگیریم غافل از اینکه خدا پایین ایستاده ونرده ها رو محکم گرفته که ما نیفتیم

خیلی متن قشنگی بود

هنگامه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

عروسک دوران بچگیم و میخوام و آغوش مامانم و

ممنون ک ب فکرم بودی عزیزم

خوب شدی عزیزم؟؟

شیرین یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.mahsa-gh1999.blogfa.com

آخییییییییییی.....نازی!!!!
کسی نمیدونه عروسکای من کجان؟؟؟؟؟؟
مـــــــــــــــــــامـــــــــــــــــــــــان!!!!
من عروسکمو میخام......

آخیییی
ناراحت نباش پیدا میشن

هنگامه دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

دارم خوب میشم مرسی از احوال پرسیت

همه ی آدمها نامهربون نمیشن بیشتر گرفتار میشن

ایشالا همیشه خوب باشی عسیسم

هنگامه دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

دلتنگم...نه برای کسی... از بی کسی ...!!!
خسته ام... نه از تکاپو... از در به دری...!!!
نه دوستی ... نه یادی ... نه خاطره ی شیرینی...!!!
تنهایم...
تنهاتر از آن سنگ کنار جاده...!!!
اما مشتاقم... !!!
مشتاق دیدار آن کس که صادقانه یادم کند...!

هنگامه جون شعرات خیلی قشنگن

محب رهبر سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.atreaflak1414.blogfa.com

سلام
خیلی ممنون از شعر قشنگتون
یاعلی

سلام
خواهش میکنم
یا علی...

mosaieb جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.secret65.blogsky.com

همیشه بهانه‌ای هست.
شکوفه‌ی بادام
غم چشم‌هات
خندیدن انار
و این‌همه بهانه
که باز خوانده شوم
به آغوش تو
و زمین را کشف کنم
با سرانگشت‌هام.
زمین نه،
نقطه نقطه‌ی تنت.
...
بانوی زیبای من!
دست‌های تو
سیب را
دل‌انگیز می‌کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد