حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...
حیاط خلوت

حیاط خلوت

کارمان به جایی رسیده که باید طوری دلتنگ شویم که به کسی بر نخورد...

مرد که باشی...



مرد که باشی، بار سنگین یک زندگی رو همیشه رو شونه هات حس میکنی... حتی از بچگی...


مرد که باشی، همیشه از اینکه چی میشه و چی پیش میاد میترسی...


مرد که باشی، همه از تو یه جور دیگه انتظار دارند،تا حرف بزنی و از غصه هات بگی میگن تو مردی نباید اینا رو بگی...


مرد که باشی، نمیتونی بلند گریه کنی، مجبوری تو خلوت خودت بغض کنی و اشک بریزی...


بغض راه گلوتو میبنده و یواش یواش خفت میکنه...اشکی که شریان های بدنتو مختل میکنه...


مرد که باشی، زنها فکر میکنن حقشونو پامال کردی، ولی تو اصلا فرصت نداری که فکر کنی ببینی کی حقتو خورده...


مرد که باشی، یه خونواده به تو تکیه کردن...


مرد که باشی، هر کم و کسری که باشه همه تورو مقصر میدونن...


مرد که باشی، آینده برات خیلی خیلی مهم میشه...


مرد که باشی، شب و روز زحمت میکشی فقط برای زن و بچت...


مرد که باشی، حسرت خیلی چیزا به دل خودت می مونه...


مرد که باشی، زندگی فقط سختی و دوندگیش رو بهت نشون میده...


مرد که باشی، دوس داری بقیه خوش باشن تا اینکه خودت خوش باشی...


مرد که باشی، با اینکه میدونی بهشت زیر پای مادراست، اما بدون هیچ چشمداشتی همه کاری برای زندگیت میکنی...


نظرات 13 + ارسال نظر
فرصتی مناسب – گروه E.S.L یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.esl-group.ir

از این اینکه در محیط مجازی مطالب خود را بیان می کنید، باید از شما تقدیر و تشکر کرد.
اگر مایلین یادگیری زبان را به سرعت به واقعیت تبدیل کنید به اطلاعتون می رسانم پایگاه اینترنتی گروه آموزش زبان خارجه E.S.L فعالیت خودش را آغاز کرده است.
فرصت خوبی برای دانستن علمی ترین روش های یادگیری زبان.
لطفا اگر از محتوای سایت راضی هستید ، برای کمک به آشنایی مخاطبین خود لینک ما را در وبلاگتان قرار دهید.
www.esl-group.ir
موفق باشید.

بهزاد دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ http://89150340.blogfa.com

از قسمت اولش خوشم امد
مرد که باشی، بار سنگین یک زندگی رو همیشه رو شونه هات حس میکنی... حتی از بچگی
مرد ک باشی باید بری سربازی
مرد ک باشی باید تازه بعد از سربازی بری عسلویه هم کار کنی هم التماس کنی
بعدش کلی سال زحمت بکشی زندگی جمع کنی
اخرش ی بار ک کم اوردی یکی برگرده بهت تیکه بندازه و طلبکار باشه
اونوقت ک شاعر میگه خودته اذیت بقیه ش سانسور شد

چقدر سخت مرد بودن
زن بودن هم نقدر سخته

زن بودنم به اندازه خودش سخته!!
بعدا یه پست هم راجع به خانوما میزارم

هستی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ

وای مرسی عزیزم خیلی قشنگ بود
دلم واست تنگ شده
نیستی کم پیدایی؟

ممنون من که هستم شما نیستی

هنگامه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

از جاده های خاکی ،
به کنارم بیا....

باور کن تمام دست اندازها ،

نبض منند!! زیر پای تو....

هنگامه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

مرد ک باشی یعنی بزن کنار حق نقدم با خانومهاس

به به دم شما گرم

هنگامه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خواهری فدات مدات بشم ک اینقده مهربونی دلم برات تنگ شده بود شدید شدید

قربونت برم هنگامه جون
منم خیلی دلم برات تنگ شده بود
دیدم خدافظی کرده بودی خیلی دلم گرفت
خیلی خوب شد که برگشتی

اورنگ پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

حالا مثلا ینی تو مردی؟

نه مردا رو گفتم

هنگامه جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

افلاطون میگه: هر وقت نتونستی کسی رو فراموش کنی، بدان هنوز در خاطرش هستی

بعله

خلوت دل سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.chatrabi.blagfa.com

مادر مثل مدادیست که هر روز کوچک شدنش را حس می کنی

تا وقتی که تموم بشه،

و پدر مثل خودکاریست که هر چقدر باهاش بنویسی، تغییری

در ظاهرش احساس نمی کنی، فقط یه روز با خبر میشی

دیگه نمی نویسه.....

وای خدانکنه ایشالا همیشه بنویسه...

هنگامه چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

بیشتر از اینها تورا شایسته است
شعر استادم تو را بایسته است

سر سری شد این سرایش نازنین
گر چه در بطنش حقیقت شد قرین

من بداهه گفتم این دلگفته را
میشناسی راز معناسفته را

ما مجازیم و حقیقتها جداست
فطرت ما لیک دری پر بهاست

هر چه لازم بود آن را داده است
در ضمیر پاک ما بنهاده است

قطره ماییم و خدا دریا بود
هر چه خاصیت بود در ما بود

لیک یک یک ما جدا افتاده ایم
جمله در کثرت رها افتاده ایم

ما تنی واحد بدیم اندر ازل
طرح شد آن نقشه های بی بدل

آری ای افسانه هر چیزی که هست*
هست تنها سایه از ان سرگذشت

گفتمت تنها تنی واحد بُدیم
عاقبت یک تن در آخر میشویم

این "تن واحد" به وحدت میرسد
کی ز کثرت مدعی سودی برد

هر چه گفتم هم به فرقان امده
این کلام از حی سبحان آمده

آنچه میگویم فقط یک شعر نیست
آنکه زیرک باشد اینجا کیست؟ کیست؟

در ازل یکباره ما حادث شدیم
در مجاز اکنون پیِ آمد شدیم

سر ما پنهان به فطرتهای ماست
گر به چشم سٍر ببینی آشناست

یادت آید کی تو پیمان بسته ای؟
با خدا. یا اینکه در خود بسته ای؟

تو پذیرفتی کشی باری گران
کان نشد مقبول کوه و آسمان

این همه ثبت است در لوحی وزین
خود اشارت کرد قران مبین

عاشقی کن تا زمان داری به کف
تا غبارت پاک گردد زان صدف

کان صدف آن فطرت هشیار توست
کو در آنجا ذره ای پستی نرُست


بداهه....

مرسی عزیییییییییزم

فاطمه چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام خانمی چطوری عزیزم؟ دلم برات تنگیده.
دوست دارم بووووووس

سلاااام فاطمه جووون
خوبی عزیزم؟؟
منم خیلی دلم برات تنگ شده
دیدی کنکور به تعویق افتاد انقد خوشحال شدم که نگوووو
بووووووس

هنگامه دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

خودمم خوشحالم ک برگشتم

ما بیششششتر

هنگامه دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

شبی از سوز گفتم قلم را ، بیا بنویس غم های دلم را ، قلم گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این بار غم را ...

خدا نکنه بار غم رو دله هنگامه جونه من باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد